Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prakash ranjan Swain

Abstract

4  

Prakash ranjan Swain

Abstract

ନିରବତା

ନିରବତା

1 min
420


କେବେ ନିରବତା 

     ତୁମ ଆଖିର କଜଳର ଗାର

ଆଉ ପୁଣି କେବେ ନିରବତା 

     ଅଙ୍କାବଙ୍କା ସେଇ ନଦୀର ଧାର ।


କେବେ ନିରବତା 

    ମୋ ପ୍ରିୟାର ଅଭିମାନୀ ମନ

କେବେ ନିରବତା ସଂଜୀବନୀ ସାଜି

      ଦେଇଯାଏ ପୁଣି କାହାକୁ ଜୀବନ ।


କେବେ ନିରବତା 

     ମନର ନିରବତାକୁ ଭାଙ୍ଗେ

ଆଉ ପୁଣି କେବେ 

   ବିନା ଫଗୁଣରେ ରଙ୍ଗରେ ରଙ୍ଗେ ।


କେବେ ନିରବତା ସ୍ବପ୍ନଟିଏ ସାଜି

      ରାତିର ସାଥି ହେଇଯାଏ

କେବେ ନିରବତା ଝଡଟିଏ ସାଜି 

    ପଲକରୁ ନିଦ ଚୋରି କରିନିଏ ।


କେବେ ନିରବତା ଦୂର ଆକାଶ ଦେହରେ

      ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ ଭସା ବାଦଲ

ଆଉ ପୁଣି କେବେ ନିରବତା 

    ପୃଥିବୀ ଛାତିରେ ବୁନ୍ଦା ବୁନ୍ଦା ଜଳ ।


କେବେ ନିରବତା ଚୁପି ଚୁପି 

       ପ୍ରଶ୍ନର ପାହାଡ ସୃଷ୍ଟି କରେ

କେବେ ନିରବତା କିଛି ନ କହି

     ଉତ୍ତର ବି ଦେଇଯାଏ ।


କେବେ ନିରବତା ଅଜଣା ସାଜି 

     ଦିଗହରା କରିଦିଏ

ଆଉ ପୁଣି କେବେ ନିରବତା

ହାତଧରି ନେଇ ବାଟୋଇର ସାଥି ହୁଏ ।


କେବେ ନିରବତା 

    ନାରୀ ମନର ଆଦେଖା କ୍ଷତ

କେବେ ନିରବତା ଆଉ କାହା ପାଇଁ

    ଦୁଃଖ ଭରା ସେଇ କଣ୍ଟକିତ ପଥ ।


କେବେ ନିରବତା ମନର କାନ୍ଥରେ

     ଅତୀତର କିଛି ଅଭୁଲା ଚିତ୍ର 

ଆଉ ପୁଣି କେବେ ନିରବତା 

  ଅତୀତକୁ ଭୁଲି ଏକ ସୁନ୍ଦର ଭବିଷ୍ୟତ ।


କେବେ ନିରବତା ପ୍ରିତୀ ପରସର

    ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ଚାନ୍ଦର ଚାନ୍ଦିନୀ

ଆଉ ପୁଣି କେବେ ନିରବତା 

     ଅମାବାସ୍ୟା କୁଳର ନନ୍ଦିନୀ ।


କେବେ ନିରବତା ମନ ଆଇନାରେ

      ମିଳନର ଏକ ଛବି

କେବେ ନିରବତା ଲୁଚି ରହିଥିବା

  ମନ କାଗଜରେ ନିରବ କବି ।


କେବେ ନିରବତା

    ପ୍ରେମିକର ମିଛ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

ଆଉ ପୁଣି କେବେ ନିରବତା 

    ପ୍ରେମିକାର ପ୍ରେମହୀନ କିଛି ପ୍ରୀତି ।


ନିରବତା କେବେ ଗାଁର ଶେଷରେ

    ମଶାଣିର ସେ ଯେ ଠିକଣା

ନିରବତା କେବେ ପ୍ରେମ ରାଇଜର 

   ଖୁସିରେ ସଜା ସେଇ ଝୁଲଣା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract