Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debadatta Mishra

Abstract Others

3  

Debadatta Mishra

Abstract Others

ନିର୍ବାଣ ପଥେ

ନିର୍ବାଣ ପଥେ

1 min
263



ଧଳାହାତୀଟେ ସ୍ୱପ୍ନରେ ଆସିଲେ

କେବଳ ରାଜା ହେବା ହିଁ

ଭାଗ୍ୟରେ ନ ଥାଏ ,

ମୁକ୍ତି ପାଇଁ ଲୋଡ଼ାଯାଇପାରେ 

ନିରଞ୍ଜନା ତଟ ।


ତୁମେ ରାଜପ୍ରାସାଦରେ ଖଞ୍ଜିଦେଲ

ଝକମକ ଆଲୁଅର ମାଳା ,

ଚାରିପଟେ ଦାସଦାସୀ ,

ବଗିଚାରେ ସବୁଜିଆ ପତ୍ର ,

ହସ ହସ ସଜଫୁଲ ,

ଡାଳେ ଡାଳେ ଶୁଆସାରୀ

କୋଇଲିର ମିଠା କୁହୁତାନ ।


ମୁଁ କିନ୍ତୁ ରାସ୍ତାରେ ଦେଖିଲି

ଜରାଗ୍ରସ୍ତ ବୃଦ୍ଧ , ବ୍ୟାଧିଗ୍ରସ୍ତ ଲୋକ ,ସନ୍ନ୍ୟାସୀ ,

ଆଉ ଶବାଧାରଟେ ।

ହାୟ କେତେ ଦୁଃଖ ,

ହାୟ କେତେ ଶୋକ ,

ହାୟ କେତେ ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ

ଭରା ଏ ସଂସାର ।


ତୁମେ କି ଜାଣ

ସକଳ ପରିପୂର୍ଣ୍ଣତାରେ ବି

ଭରିଥାଏ ଶୂନ୍ୟତା ,

ଯାହା ତୁମେ ନୁହଁ

ମୁଁ ଦେଖିପାରେ ।


ହେ ଅନିତ୍ୟସୁନ୍ଦରୀ ଗୋପା ,

କ୍ଷମା କର କ୍ଷମା କର ।

ସ୍ନେହଭରା ବୋକଟିଏ ନିଅ

ରାହୁଳ ଶିଶୁପୁତ୍ର ମୋର ।

ହେ କପିଳବାସ୍ତୁ ,

କଢ଼େଇନିଅ ବାଟ 

ମୁକ୍ତିଭରା ବିଦାୟଟେ ଦିଅ ।


ନିର୍ବାଣ

ନିର୍ବାଣ ହିଁ ଏକମାତ୍ର ଲକ୍ଷ୍ୟ ।


"କାମନାର ବିନାଶରେ ଦୁଃଖର ବିନାଶ "

ମହାମନ୍ତ୍ର ଗାଇ ଗାଇ

ଏ ବିନିଦ୍ର ରଜନୀରେ

ମୁଁ ଚାଲିଲି ନିର୍ବାଣର ପଥେ ।

କ୍ଷମା କର କ୍ଷମା କର ।


    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract