Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

4  

Sukadev Mahanta

Abstract Inspirational

ନିବେଦନ

ନିବେଦନ

1 min
244


ହେ ମୋର ପ୍ରିୟ ଭାରତୀୟ

ଦେଶ ହିତରେ ମନ ଦିଅ ।


ଅଳସ ପଣ ମନୁ ତେଜ

ସକଳେ କର୍ମବୀର ସାଜ ।


ଅଳସ ଅସାଧ୍ୟ ଯେ ମଣେ

କର୍ମମଭୀରୁ ସେ ଅଟେ ଜଣେ ।


ଅଳସ ପଣ ପରିହର

ହୁଅ ରେ ସର୍ବେ କର୍ମବୀର ।


ରଖିଣ ଅଦମ୍ୟ ସାହସ

ଅଳସ ପଣ କର ବଶ ।


ଲୋଡିବା ଦେଶର କଲ୍ୟାଣ

କରିବା ଦେଶର କଲ୍ୟାଣ ।


ଦେଶ ମାତୃକାର କଲ୍ୟାଣ

ମଣିବା ଜୀବନକୁ ତୃଣ ।


ଦେଶର ସୁରକ୍ଷା ନିମିତ୍ତ

ହୁଅ ହେ ସର୍ବେ ଏକଚିତ୍ତ ।


ଦେଶର ହିତ ନିଜ ହିତ

ଭାବିବା ହୋଇ ଏକଚିତ୍ତ ।


ଉଦ୍ୟୋଗ ଗଢି ଦେଶ ଲାଗି

ସକଳେ ହୋଇବା ଉଦ୍ୟୋଗୀ ।


ଛାତିରେ ଅଦମ୍ୟ ସାହସ

ସଫଳ ହେବାର ରହସ୍ୟ ।


ସାହସ ସହକାରେ କାର୍ଯ୍ଯ

କଲେ ସଫଳ ସର୍ବ କାର୍ଯ୍ଯ ।


ସକଳ ମନ ଏକମନ

ସ୍ବାର୍ଥକୁ କରିବା ଦମନ ।


ଜାତୀୟ ଏକତାର ନୀତି

ରଖିଣ ଆଣିବା ସଂହତି ।


ଜାତୀୟ ସଂହତିର ବଳେ

ଅସାଧ୍ୟ ସାଧ୍ୟ ହୁଏ ଭଲେ ।


ଦେଶର ସ୍ବାର୍ଥେ ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥ

ତୁଛ ମଣିବା ଆତ୍ମ ସ୍ବାର୍ଥ ।


ଦେଶ ଦ୍ରୋହୀ ଓ ସ୍ବାର୍ଥ ରଙ୍କ

ଅଟଇ ବିଶ୍ବର କଳଙ୍କ ।


ବିଶ୍ବ ଭ୍ରାତୃତ୍ବ ବିଶ୍ବ ପ୍ରେମ

ବିଶ୍ବବାସୀ କୁଟୁମ୍ବ ସମ ।


ସର୍ବ ମଣିଷ ଯେ ସମାନ

ସର୍ବ ହୃଦୟେ ହେଉ ଜ୍ଞାନ ।


କଳା ଗୋରା ବା ଉଚ୍ଚ ନୀଚ୍ଚ

ଭାବନା ରଖେ ମନେ ନୀଚ୍ଚ ।


ହୋଇବା ସର୍ବେ ଏକ ମନ

ହୋଇବା ସର୍ବେ ଏକ ପ୍ରାଣ ।


ହିଂସା ଦ୍ବେଷ ମନରୁ ତେଜ

ପ୍ରୀତିରେ ବାନ୍ଧ ସର୍ବେ ଆଜ ।


ପରର ମନେ ଦୁଃଖ ଦେଖି

ଲୋତକ ଝରୁ ସର୍ବ ଆଖି ।


ପ୍ରକୃତି ଓ ପର୍ଯ୍ଯାବରଣ

ସୁରକ୍ଷା ଲାଗି ଦେବା ଧ୍ୟାନ ।


ସ୍ବଚ୍ଛ ରହିଲେ ପର୍ଯ୍ଯା ବରଣ

ନିରାମୟ ହେବ ଜୀବନ ।


ସକଳ ପ୍ରାଣୀ ସ୍ବାଧିନତା

ବଞ୍ଚାଇ ରଖେ ଜୀବସତ୍ତା ।


ଧରଣୀ ଆମର ଜନନୀ

ଯାହା ସନ୍ତାନ ସର୍ବ ପ୍ରାଣୀ ।


ସକଳ ଜୀବେ କର ଦୟା

ତେଜିଣ ସବୁ ମୋହ ମାୟା ।


ଦୁର୍ନୀତି ଭ୍ରଷ୍ଟାଚାରମାନ

ପ୍ରଗତି ବାଧକ ବୁଝିଣ ।


ହୋଇବା ସର୍ବେ ଏକପ୍ରାଣ

ଦୁର୍ନୀତି କରି ନିବାରଣ ।


ସକଳେ ହୋଇଣ ସ୍ବାଧୀନ

ଯେସନେ କରେ ବିଚରଣ ।


କରିବା ନିଶ୍ଚିତ ବିଶ୍ବରେ

ସହାବସ୍ଥାନ ପ୍ରଶାନ୍ତିରେ ।


ବସୁଧୈବ କୁଟୁମ୍ବକମ୍

ଭାବନା କରିବାନି କମ୍ ।


ସ୍ବାର୍ଥକୁ ଦେବାରେ ଆହୂତି

ମନେ ରଖିବା ବିଶ୍ବ ପ୍ରୀତି ।


ବିଶ୍ବର କଲ୍ୟାଣ ନିମିତ୍ତ

ହୋଇବା ସର୍ବେ ଏକ ଚିତ୍ତ ।


ହସିବ ଏ ସାରା ଜଗତ

ସକଳ ସୁଖେ ଆତଯାତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract