Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ମୁଁ ତ ନୁହେଁ ସ୍ବାର୍ଥପର

ମୁଁ ତ ନୁହେଁ ସ୍ବାର୍ଥପର

1 min
275



ସମସ୍ତେ କୁହନ୍ତି ଛାତିକୁ ବାଡେଇ

   ମୁଁ ତ ନୁହେଁ ସ୍ବାର୍ଥପର

ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥ ପାଇଁ କାହାକୁ ଜୀବନେ

   କରିନି ତ ହରବର ।


ମିଛ ପ୍ରଲୋଭନ ଦେଖେଇ କାହାକୁ

   ଆଣି ନାହିଁ ପାଖେ ଟାଣି

ମିଛ ଅଭିନୟ କରି ନାହିଁ କେବେ

   ହୃଦୟ ଦେଇନି ହାଣି ।


ଦୁନିଆ ଆଖିରେ ବଡ ହେବା ପାଇଁ 

    କାହା ସାଥେ ଖେଳି ନାହିଁ 

ଭଲେଇ ହୋବାର ନାଟକକୁ ରଚି

   କାହା ଘର ଭାଙ୍ଗି ନାହିଁ ।


ଈର୍ଷା ପରାୟଣ ହେଇ ମୁଁ କାହାକୁ

    ଜୀବନେ ଦେଇନି ଠକି

ଲୁଚି ଛପି କାହା ସମ୍ପତ୍ତିକୁ ଲୁଟି

    ଚୋରାରେ ଦେଇନି ବିକି ।


ନିଜ ଖୁସି ପାଇଁ ରାସ୍ତାରୁ କାହାକୁ

   ହଟେଇ ଦେଇନି କେବେ

ସ୍ୱାର୍ଥପର ବୋଲି କହି କି ପାରିବ

   କୁହ କିଏ ମୋତେ ଏବେ ।


କାହା ଖୁସି ନେଇ ଆଖିରେ କାହାର

    କେବେ ଭରି ନାହିଁ ଲୁହ

କାହାକୁ ବିପଦେ ପକାଇ ଦେଇ ମୁଁ 

    ଛାତିରେ ଭରିନି କୋହ ।


ବଞ୍ଚିବାରେ ଖାଦ୍ୟ ବସ୍ତ୍ର ବାସଗୃହ 

    ଆବଶ୍ୟକ ହୋଇଥାଏ

ସେଥିପାଇଁ ଭଲ ଯାହା ଭାବି ଥାଏ

    ତାହା ମୁଁ କରିଯାଏ ।


ନିଜର ସମ୍ମାନ ଦେଖଇ ସର୍ବଦା 

    ଦେଖୁଥାଏ ନିଜ ଖୁସି

ଉଚ୍ଚରେ କେମିତି ରହି ଥିବି ମୁହିଁ 

    ଭାବୁ ଥାଏ ସଦା ବସି ।


ମୋ ଖୁସିକୁ ଯିଏ ଛଡେଇଣ ନିଏ

    ବରଦାସ୍ତ କରେ ନାହିଁ 

ଛଳନା କପଟ ମୋ ସାଥେ ଯେ କରେ

   ସହଜେ ପାରେନା ସହି ।


ମଣିଷ ମାତ୍ରକେ ଭୁଲ ହୁଅଇ 

    ଏ କଥା ଜାଣନ୍ତି ସବୁ

ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥେ ଯେବେ ଆଞ୍ଚ ଆସଇ

   ଛାଡେନା ବି ସେ କାହାକୁ ।


ଗଛଟିଏ ପରି ନିଃସ୍ବାର୍ଥପର କି 

    ହେଇଛି କୋଉ ମଣିଷ 

ଉପରକୁ ଖାଲି କହି ଚାଲି ଥାଏ

   ଭିତର ସ୍ୱାର୍ଥର ବିଷ ।


ସେଇ ବିଷ ମଞ୍ଜି ଭରି ଦେଇ ସିଏ

    ଜୀବନ କରେ ଜହର

ସିଏ ଜଳୁଥାଏ ହସି ଇଏ କୁହେ

   ନୁହେଁ ମୁଁ ତ ସ୍ୱାର୍ଥପର  ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract