Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjita Das

Abstract

2  

Ranjita Das

Abstract

ମୁଁ ନୁହେଁ ଗରିବ

ମୁଁ ନୁହେଁ ଗରିବ

1 min
198


ଥକା ମାରିବାକୁ ବସିଯାଇଛି ଏ ମନ, 

ଖରାର ଦାଉରୁ କି ବଞ୍ଚିପାରୁଛି ଏ ଜୀବନ ।

ଖଟିଲେ ଖାଉଛି କାହା ଦୟାରେ ଚଳୁନି,

ଦିନେ ନ ଖଟିଲେ ଚୁଲିକୁ ହାଣ୍ଡି ମୋ ଯାଉନି ।

ଠିଆ ଖରା ହେଉ କି ସେ କୁହୁଡିର ଆସ୍ତରଣ,

ଖଟିଲେ ପାରିବି ମୁଁ କରି ମୋ ପରିବାର ଭରଣ ପୋଷଣ ।

କି ଖରା କି ଶୀତ କି ବାଦଲ ଫଟା ବରଷା,

ଖଟିଲେ ଯାଇ ଭାଗ୍ୟକୁ ଲେଖାହେବ ପଖାଳର କଂସା ।


ମୋ ଦିନସବୁ ଏମିତି ଯାଏ କଟି 

ନାହିଁ ମୋର ତିଳେ ଅଭିମାନ,


ରେ ମଣିଷ!

ମୋ ଠୁ ଅଧିକା ଖୁସିର ପାତ୍ର ହୋଇ

କାହିଁକି ନିନ୍ଦୁଛୁ ଏ ଜୀବନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract