Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ranjita Das

Abstract

2  

Ranjita Das

Abstract

ହେ ଜୀବନ!

ହେ ଜୀବନ!

1 min
357


ହେ ଜୀବନ ନାହିଁ ମୋର ଆଉ କିଛି ଅଭିମାନ

ଅଭ୍ୟସଗ୍ରସ୍ତ ହୋଇଗଲାଣି ଏଇ ତନୁ ମନ

ସୁଖ ଦେଲେ ବି ରଖିବି ସାଇତି,

ଦୁଃଖକୁ ମଧ୍ୟ ନେବି ମୁଁ ସାଉଁଟି

ସବୁକୁ ମୁଁ କରିନେଇଛି ସ୍ୱୀକାର, 

କିଛି ଅବଶୋଷ ନାହିଁ ଯେତେ କରିଲେ ବି ଧିକାର


ସୁଖର ମୁକ୍ତାକୁ ଖୋଜିଲା ବେଳେ, 

ଦୁଃଖର ଜୁଆର ଆଜି ବାଟକୁ ଓଗାଳେ

ନାହିଁ ମୁଁ ନାରାଜ କି ନାହିଁ ମୋର କିଛି ଅଭିମାନ

କରିଲେ କରୁଥାଉ ଥଟ୍ଟା ପରିହାସ ଏଇ ଜୀବନ

ରାଜି ମୁଁ ପାଳିବାକୁ ମୋ କପାଳର ଲିଖନ,

ହେ ଜୀବନ ନାହିଁ ମୋର କିଛି ଅଭିମାନ


Rate this content
Log in