Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinmay Behera

Romance Tragedy

4  

Chinmay Behera

Romance Tragedy

ମୁଖା

ମୁଖା

1 min
248


           

ସପନର ଫୁଲ ତୋଳୁ ତୋଳୁ

         ସକାଳଟା ଆପେ ଦେଲା ଧରା

ଚମକି ଚାହିଁଲି ଯେବେ ମୁହିଁ

         ତୁମେ ମୋର ପାଶେ ଥିଲ ପରା ।


ବୈଶାଖର ବହଳ ମରୁରେ

          ବହୁଥିଲା ସୋହାଗର ନଈ

ଅନ୍ଧାରରୁ ଆଲୁଅକୁ ଚିରି

          ଅପସରି ଯାଉଥିଲା ଛାଇ ।


ହେଲେ ଏତେ ପାଖେ ଥାଇ ଲାଗେ

          ତୁମଠାରୁ ବହୁତ ଦୂରରେ

କେତେବେଳେ କୋଉକଥା ହେବ

         କିଏବା କହିବ ଏ ବେଳାରେ ?


ସହି ହେଉନାହିଁ ଏବେ ଆଉ

         କି କରିଲା କରୋନା ବେମାରୀ

ଛାତିତଳ ଦୁଃଖ ସବୁ ଯେତେ

         ମନତଳେ ହେଉଛି ଗୋ ଝୁରି ।


ବିଶ୍ୱାସର ବଗିଚାରେ ବସି

         ନିଶ୍ୱାସକୁ ଦେଇଛି ଘୋଡେଇ

ମୁଖାର ମାୟାରେ ମରି ମରି

          ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ଯାଉଅଛି ଶୋଇ ।


ତଥାପି ମୁଁ ଅଛି ପାଖେ ପାଖେ

          ସାମାଜିକ ଦୂରତା ନମାନି

ମରିଗଲେ ମରିଯିବି ପଛେ

          ଆଉ କାହା କଥା ଶୁଣିବିନି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance