Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinmay Behera

Inspirational Children

4  

Chinmay Behera

Inspirational Children

ଦୀପଟିଏ ମୋତେ କର

ଦୀପଟିଏ ମୋତେ କର

1 min
200


ଗର୍ବ,ଅହଙ୍କାର,ଘୃଣାର ଦୁଆରେ

             ଦୀପଟିଏ ମୋତେ କର

ଜଳି ଜଳେଇବି ବିଭେଦର ବାଡ଼

              ଅମାରାତି କରି ଦୂର ।


ମୁରୁଜ ଭିତରେ ମୁରୁକି ହସିବି

              ମମତାର ମଧୁ ତୋଳି

ଯେଉଁଦିନ ଆମ ହୃଦୟ ଭିତରୁ

              ଭୟ ଯାଇଥିବ ଟଳି ।


ନିଜ ଭିତରର ଅନ୍ଧାରକୁ ଯିଏ

             ପାରୁନାହିଁ ଜମା ଧରି

କେମିତି ବୁଝିବ ଦୁନିଆର ଦୁଃଖ

             ଆଲୁଅକୁ ଡେଣା କରି !


ସୁଖର ସଳିତା ଜାଳି ଜାଳି ଏଠି

              ଦୁଃଖକୁ କରିବି ଜୟ

ଉଆଁସର କଳା ଘୁମର ରାତିକୁ

              କରିବିନି ଜମା ଭୟ ।


ସାରା ଦୁନିଆକୁ ଦୀପରେ ସଜେଇ

                ବନେଇବି ଦୀପାବଳୀ

ପ୍ରେମର ପରଶେ ବାଣ୍ଟୁଥିବି ନିତି

                ମମତାର ମଧୁକଳି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational