Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanuja Meghamala

Abstract Others

3  

Sanuja Meghamala

Abstract Others

ମରୁଭୂମି********

ମରୁଭୂମି********

1 min
295



ଏକ ଶୁଷ୍କ ମରୁଭୂମି ସମ ଜୀବନ

 ଯନ୍ତ୍ରଣା ରେ ଛଟ ପଟ ହେଲେ ବି

ମୁକୁଳି ଯିବାକୁ ବାଟ ପାଏନା

ଆଶା ମରୀଚିକା ସାଜି

ସ୍ଵପ୍ନ ଦେଖାଏ ଖୋଜିବାକୁ

ସମ୍ପର୍କ ର ମରୁଝର।

ଖୋଜିବା ପାଇବା 

ପାଇ ହଜାଇ ବା ଓ ହାରିଯିବା

ଭିତର ଜୀବନ ର ଖେଳ ସରିଯାଏ

ଭରସା ର ସମ୍ପର୍କ ଟା

ବିଶ୍ୱସନୀୟତା ହରାଇ ଦେଇ

 ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ସୃଷ୍ଟିକରେ 

ସ୍ଵପ୍ନ ମାନେ ବେଳେ ବେଳେ

ଦଲକାଏ ପବନ ର ଧକ୍କା ଖାଇ

ଶିମିଳି ତୁଳା ପରି ଏଣେ ତେଣେ

ଆକାଶ ରେ ଉଡି ବୁଲନ୍ତି

ବାସ୍ତବତା କୁ ଭେଟି ଗଲେ

ଧୈର୍ଯ୍ୟ ର ବନ୍ଧ ଭାଙ୍ଗି ଯାଏ

ବିନା ରକ୍ତପାତ ରେ ମଧ୍ୟ

ଲହୁ ଲୁହାଣ ହୁଅନ୍ତି ସ୍ଵପ୍ନ ସବୁ

ତା ପରେ ଅନିଚ୍ଛା କୃତ ଭାବେ

ଜୀବନ ର ସଂଜ୍ଞା ବଦଳି ଯା ଏ ।


ମନ  ଝୁରି ହୁଏ ଝରି ଯାଏ

ଭାଙ୍ଗି ଯାଇଥିବା ସ୍ଵପ୍ନ ର

ସ୍ମୃତି କୁ ଛାତି ତଳେ ଚାପି ଦେଇ 

 ଆଶାରେ ବଞ୍ଚିବାକୁ ହୁଏ

 ଦୁଃଖ ଯାତନା ସୁଖ କାମନା

ଅଭିମାନ ଅପମାନ, ଆପଣାର ଭାବ

ସବୁକୁ ସମର୍ପି ଦେଇ ଭରସା ରେ

 ଭଲ ପାଇବା ର ମୋହ ରେ

ଭୁଲି ଯାଏ ସବୁକିଛି ଏ ମଣିଷ ।


 ନିଜ ସହ ଅନବରତ

 ଏ ସଂଗ୍ରାମ ଚାଲି ଥାଏ 

ପାରି ହେବାକୁ ବିଶାଳ 

ସଂସାର ର ମରୁଭୂମି କୁ

ଚାରିଆଡେ ଯନ୍ତ୍ରଣା ର ବାଲି ସ୍ତୁପ

ଦୁଃଖ ର ଝଡଟେ ମଥା ପିଟୁ ଥାଏ

ପାଦ ପକେଇ ଦେଲେ ଗୋଡ଼

ପଶି ଯାଏ ଭିତରୁ ଭିତରକୁ 

ମରୁ ବାଲି ରେ ଚାଲି ଚାଲି

ପାଦ ଥକି ଗଲେ ବି ବସି ପଡ଼ିବାକୁ

ଛାଇ ଟିକେ ନଥାଏ ,ମୁଣ୍ଡ ଉପର ର

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ସୂର୍ଯ୍ୟ କିରଣ ଜାଳିଦିଏ

ଶରୀର ର ସମସ୍ତ ସହନ ଶକ୍ତି

ବାରମ୍ବାର ଧୂଳି ଝଡ ଯୋଗୁ

ଦିଗ ହଜା ହୁଏ ମଣିଷ

ଧୂସର ମରୁଭୂମି ରେ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract