Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gangotri Priyadarshini

Abstract Classics Fantasy

3  

Gangotri Priyadarshini

Abstract Classics Fantasy

ମୋତେ ଜଣାଥିଲା

ମୋତେ ଜଣାଥିଲା

1 min
211



ଜାଣିଥିଲି ତୁମେ ମିଛ ଭାବିବ

ମିଛେଇ ବୋଲି ସମ୍ବୋଧନ କରିବ

ତୁମେ ଜାଣ 

ଏତେ ଛୋଟ ଶବ୍ଦ 

ମୋତେ କେତେ କଷ୍ଟ ଦିଏ

କାହିଁକି କହିବି,

ମୁଁ ତୁମକୁ ଅପେକ୍ଷା କରେ ବୋଲି ?

ତୁମ ସହ ସମୟ ବିତାଇବା ଭଲ ଲାଗେ ବୋଲି ।


ମାେ ଅସହାୟତାକୁ 

ସମାଲୋଚନା କରିବା କେମିତି ଗ୍ରହଣ କରିବି

ତୁମେ ତ ନିକିତିରେ 

ତଉଲିବା ଜାଣ;

ସ୍ଵପ୍ନ ସବୁ ,ଭାବାବେଗକୁ

ରୂପ ଗୁଣକୁ , ଉଚ୍ଚା ନିଚା ସ୍ଥାନ କାଳ ପାତ୍ରକୁ ।


ମୁଁ ଅବୁଝା ନୁହେଁ ,

ବାଆଁରା ଚଢ଼େଇ ବୋଲି

ନିଜକୁ ସମ୍ବୋଧନ କର ନିଜକୁ

ମୁଁ ମାତ୍ର ତୁମ ପାଦର ଶିକୁଳିକୁ

ସ୍ପଷ୍ଟ ରୂପେ ଦେଖି ପାରେ

ତୁମ ସ୍ପର୍ଶକାତର ପଣିଆକୁ ।


ହଁ ଜାଣି ରଖ ,

ଭଲ ପାଏ ବୋଲି

ଖୋଲି କୁହେ ତୁମକୁ

କବିତାରେ ଲେଖି ଦେଇଛି ।


ଜାଣିଛି ପଢ଼ି ସାରି ,

ହସି ଦେବ ଆଉ କହିବ ମିଚ୍ଛେଇ

ଅବଶୋଷ ତ ରହିବ ତୁମର ମୋତେ ନ ପାଇବାର ।


ସମୟ ମିଳିଲେ ତୁମକୁ,

ମୋ ଭିତରର ସବୁ ଅଭାବବୋଧକୁ

ମିଶେଇ ଦେଖିବ ;

ସେଠି ଦଲକାଏ ଶାନ୍ତି ବହୁଛି କି ନାହିଁ

ନିଶ୍ଚୟ କହିବ ?

ତୁମ ପାଇଁ ଜାଗା ଖଣ୍ଡେ

ସୁରକ୍ଷିତ ଅଛି କି ନାହିଁ ତଦାରଖ କରି ନେବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract