Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manjurani Mishra

Classics

4  

Manjurani Mishra

Classics

ମୋ ପ୍ରିୟ ଗାଆଁ

ମୋ ପ୍ରିୟ ଗାଆଁ

1 min
296


   

ଏଇ ଯେ ଆକାଶ ମାଟିରେ ବୁଣଇ  ସ୍ବପ୍ନ

ମୋ ଗାଆଁ ବୁକୁରେ ଋତୁ କନ୍ୟା ର

କେତେ ଅଭିସାର  କଟେ 

ତନୁରେ ତନୁରେ  କୋଟି ସୁଷମା ର ବର୍ଣ୍ଣ 

ମୋ ଗାଆଁ ପଣତେ  ଆଷାଢୀ ଆକାଶ ଲୋଟେ

କେତେ ଯେ କଦମ୍ବ  ଫୁଟେ

ଫୁଲେଇ  କେତକୀ  ବାସ୍ନା ଛୁଟାଏ

ଏ ପବନ  ଗାଏ ଗୀତ

ହାତ  ଧରା ଧରି  ବଉଳ ,ମକର, ମିତ |

ଆଶ୍ୱିନ ର ଓଠେ ଭରା  କାଶ ଫୁଲ  ହସ

ଶୀତ ସକାଳ  ର ଓଦା ଜୁଡୁବୁଡୁ ବେଶ

ନାଲି ନାଲି କେତେ ପଦୁଅଁ ଫୁଲ  ର ହାଟ

ଶାନ୍ତ ପାହାଡ଼ , ସବୁଜ  କ୍ଷେତ ର ହାଟ

ନଈ  ପଠା  ତଳେ  ଚଳନ୍ତି  ନଈ  ର ସୁଅ

ପଲ୍ଲୀ କିଶୋରୀ ହଳଦୀ  ରେ ମାଜେ ଦେହ

ଗଭା ରେ ସଜେଇ  ସଜ ଫୁଟା  ଫୁଲ ମାଳ

ସକାଳ ସୁରୂଯ ବୟସୀ  ମେଘ ର ଖେଳ  |

ମନେପଡେ  ସବୁ  ସୁନେଲି ସନ୍ଧ୍ୟା

ଅତୀତ ଜୀବନ  ସ୍ମୁତି

ଝୁମି  ଝୁମି  ଆସେ କଜଳ  ଫୁଲିଆ  ରାତି

ଆଈମା କୋଳରେ  ଗପ  ଶୁଣୁ 

ନିଦର  ଆଉଁଷା ହାତ

କଲୁରେଇ  ବେଣ୍ଟ ଚାରି ସଙ୍ଗାତ ର କଥା

ଅସୁରୁଣୀ ବୁଢ଼ୀ ପୁରାଣ ର ରାମ  ସୀତା |

ଅଣଓସାରିଆ  ସେଇ ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡେ

ଲୋଟି ଲୋଟି ପଡେ ମୁକୁଳା ବକୁଳ  ବିଥି

ଏ ଧୂଳି  ତ ମୋର ଅନେକ ଋତୁ ର ସାଥୀ

ଲୁଚକାଳି ଖେଳ  ପ୍ରଜାପତି କଙ୍କି ଉଡ଼ା

ବୋଉ ହାତ  ଗୁନ୍ଥା ଯୁଇ ଜାଇ ଫୁଲ  ତୋଡ଼ା

ମୋ ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡେ ବାଉଁଶ ରାଣୀ ର ଖେଳ

ଗୋପାଳ ବାଳକ  ବଇଁଶୀ ବଜାଇ  ଫେରେ

ଛୋଟ  ଚଉପାଢ଼ୀ ଉଚିତ  ବିଚାର  କରେ |

ଶାଗୁଆ ପାଚେରୀ ଗହଳ  ବହଳ  ତୋଟା

ଜହ୍ନ ରାଇଜ ଟି ଦେଖାଏ ତା ରୂପ ଛଟା

ଏଇ ଗାଆଁ ବୃନ୍ଦାବନ

କରେ  ମତେ  ଆଲିଙ୍ଗନ

ଜନ୍ମ ଜନ୍ମ ର ଏ ଅତୁଟ ବନ୍ଧନ

କୋଟି ତପସ୍ୟା ର ପୂଣ୍ୟ |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics