Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrakanta Jena

Abstract Drama Inspirational

4.0  

Chandrakanta Jena

Abstract Drama Inspirational

ମୋ ପାଗେଳୀ ଦେଇଛି ରାକ୍ଷୀ

ମୋ ପାଗେଳୀ ଦେଇଛି ରାକ୍ଷୀ

1 min
216


ଡାକ ବାଲା ଆସି

ଦେଇ ଗଲା ରାକ୍ଷୀ

    ପାଗେଳି ଦେଇଛି ମୋର ।


ରାକ୍ଷୀ ବନ୍ଧନରେ

ପାଖ ନାହିଁ ବୋଲି

    ମନ ଅଭିମାନ ତାର ।


ମୋ ସୁନା ଗେଲ୍ଲେଇ

ମୁହଁ କୁ ଫୁଲେଇ

    ବସିଥିବ ମନ ମାରି ।


ଭାଇ ହାତେ ରାକ୍ଷୀ

ବାନ୍ଧିବା ପାଇଁକି

    ହେଉଥିବ କେତେ ଘାରି ।


ମୋ ସୁନା ଭଉଣୀ

ନୟନର ମଣୀ

    ଭଳି ହୋଇ ମୋର କଥା  ।


ମା, ପାଖେ ବସି 

ହେଉଥିବ ଝୁରି

    ଓଦା କରି ଆଖି ପତା ।


ଡାକବାଲା ଯାଇ

କହିବୁ ବୁଝାଇ

    ସୁନା ଭଉଣୀକୁ ମୋର ।


କରିବନି ଦୁଃଖ

ଝରାଇଣ ଲୁହ

   ମନେ ବନ୍ଧା ସେହ୍ନ ଡୋର  ।

 

କହିଥିଲା ଭାଇ

ଆସିବୁ ତୁ ଚାଲି

   ଆସିଲେ ରାକ୍ଷୀ ପୂନେଇଁ  ।


ଠକି ବୁନି ମୋତେ

ବାହାନା କରି 'ତୁ

   କର୍ମ ବ୍ଯସ୍ତ ନାଁ ନେଇ ।


ତୋତେ 'କି ଠକିବି

ଠକିଛି 'ମୁଁ ନିଜେ

   ଅଦୃଶ୍ଯ ସେ ବ୍ଯାଧି କୋପେ ।


ଆତ୍ମୀୟଠୁ ଦୂରେ

ରଖିଛି କରୋନା

   ବିଶ୍ବ ମହାମାରି ରୂପେ  ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract