Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Jena

Abstract Inspirational

3  

Anita Jena

Abstract Inspirational

ମୋ ଡାଇରୀ

ମୋ ଡାଇରୀ

1 min
233


ଏଇ ମୋର ସାଥି ଡାଇରୀ

  କେତେ ସୁଖ ଦୁଃଖ ଏଥିରେ ଦେଇଛି ମୁଁ ଭରି

କେତେ ଯେ ରାତିର ଲୁହ

   ନେଇଛି ସେ ପିଇ । ।


ଅକୁହା କଥା, ଅସହ୍ୟ ଯନ୍ତ୍ରଣା 

   ଯେବେ ଯେବେ ହେଇଛି ମୁଁ ବାଟବଣା 

ଦୁଃଖ ସବୁ ଲାଗେ ହାଲକା

   ଯେବେ ଲେଖି ଦିଏ କିଛି ଲେଖା ।


କଥା ସିନା କୁହେ ନାହିଁ 

   ଲୁହ ସିନା ପୋଛେ ନାହିଁ 

ତା ଭଳି ସାଥି ଟିଏ 

  ଆଜି ଯାଏ ପାଇ ନାହିଁ ।


ଦୁଃଖରେ ସା ଥେ ରୁହେ

    ସୁଖ ରେ ବି ରୁହେ 

ସବୁବେଳେ ନିଜର ନିଜର 

        ସେ ଲାଗେ । ।


କେତେ ଯେ ସ୍ମୃତି ମୋର

   ସେ ରଖିଛି ସାଇତି

ଅପେକ୍ଷା ରେ ସତେ ମୋର

     ଥାଏ ସେ ନିଇତି ।


ଦେହ ସାରା ତାର ଦିଏ ମୁଁ ଗାରେଇ

    କେତେ ଅଙ୍କା ବଙ୍କା ଛବି

ପ୍ରତିବାଦ କରେ ନାହିଁ

      ଯାଏ ସବୁ ସହି ।


ନିଃସ୍ୱାର୍ଥପର ବନ୍ଧୁତା ତା ର

       ରହିବ ସଦା ପାଶେ

ସବୁ ସୁଖ ଦୁଃଖ 

       ଲେଖେ ତା ର ଦେହେ  । ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract