Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Jena

Abstract

3  

Sarojini Jena

Abstract

ମନ ଝରଣା

ମନ ଝରଣା

1 min
168



ଝରି ଝରି ଝରଣା ଯେପରି ବହେ

ମନ ଝରି ଥିରି ଥିରି ତା କାହାଣୀ କହେ l


ଏ ମନରେ କେତେ କଥା ହୋଇ ସାଇତା

ମନ ଫରୁଆ ରେ ଅଛି ଅନେକ ବ୍ୟଥା l


ପ୍ରିୟ ପାଶେ ଯେବେ ମନ ହଜାଏ

ଝରଣାର କୁଳୁ କୁଳୁ ସୁରେ ଗୀତକୁ ଗାଏ l


ଅସରନ୍ତି ଗପ କେତେ ବଖାଣି ଯାଏ

ଜହ୍ନ ଯେବେ ରାତିରେ କଇଁକୁ ପାଏ l


ମନ ଅଗଣାରେ କେତେ ଫୁଲ ଫୁଟାଇ

ପ୍ରିୟ ପାଶେ ବିଞ୍ଚି ଦିଏ ହୋଇ ଫୁଲେଇ l


ଅଭିମାନୀ ପ୍ରିୟାକୁ ପ୍ରିୟ ତା ବୁଝେ

ତା ମନର ବଣିକ ତା ପ୍ରିୟ ସାଜେ l


ନିରବେ ନିରବେ ଯେବେ ଲୁହ ଗଡା଼ଏ

ପ୍ରିୟର କଥା ସବୁ ମନେ ପକାଏ l


ଟିକେ ପାଏ କେବେ ପ୍ରୀତି ଝରଣା

ସଜାଏ ମନେ କରି ଫୁଲ ଗହଣା l


ଥିରି ଥିରି ଚାଲେ ସୁରେ ପାଉଁଜି ସୁର

ମନ ଗାଇ ଯାଏ ପୁଣି ହୋଇ ଅଧିର l


ମନ ଝରି ଝରି ତା ସପନେ ଭିଜେ

ସାଇତା ମୋତିକୁ ପୁଣି ହଜାଇ ଖୋଜେ l


ନିତି ତା ଛବି କୁ କାନଭାସରେ ଆଙ୍କି

ପ୍ରୀତିଭରା ରଙ୍ଗ ସବୁ ମୁଖରେ ମାଖି l


ଏ ମନରେ ଯେତେ ସାଇତା ସ୍ମୃତି

ଅପାସୋରା ଅସରନ୍ତି ଅକୁହା ପ୍ରୀତି l


ମନ ବାଗିଚାରେ ନିତି ଆସେ ପରଜାପତି

ରଙ୍ଗେଇ ମଧୁ ଶୋଷି ଯାଏ ତ ହଜି l


ସାଗରେ ଆସେ ଯେତେ ତରଙ୍ଗ ଜୁଆର

ମନ ଝରଣାରେ ହଯାଏ ସୁରକୁ ତାର l


ମନେ ମଜି ଗୀତାର ଦିଏ ବଜେଇ

କେତେ ରଙ୍ଗେ ପୁଣି ନିଜକୁ ସଜେଇ l


ପ୍ରୀତିର ପରଶ ପାଏ ମଧୁବନରେ

ସତରେ ମନ ଝରଣା ଝରି ଯାଏରେ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract