Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Jena

Inspirational

4  

Sarojini Jena

Inspirational

ରାଧାଈଷ

ରାଧାଈଷ

1 min
297



ରାଧା ଲୁହ ବୋଧେ ପଡିଲା ପ୍ରଭୁ ହେ 

ଯଦୁବଂଶ ହେଲେ ନାଶ,

ଶିଆଳି ଲତାରେ ଝୁଲୁଥିଲ ତୁମେ

ମାରି ଟିକେ ସ୍ମିତ ହାସ୍ୟ ।


ବଂଶ ନାଶ ଯାଉ ବୋଲି ପ୍ରଭୁ

ମନେ ନଥିଲା ଟିକିଏ କ୍ଳେଶ,

ସେଥିପାଇଁ ବୋଧେ ଜାରା ଶବର

ତୀରରେ ତେଜିଲ ପ୍ରଭୁ ଶେଷ ନିଃଶ୍ୱାସ ।


କାହା ପାଇଁ ନିନ୍ଦା ଲାଗିବନି ବୋଲି

ମାରୁଥିଲ କି ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ,

ବଂଶ ନାଶ ଯିବ ବୋଲି ମନେ

ନଥିଲା ତୁମର ଅବଶୋଷ ।


ଏରକାର ବଣେ ନିଜ ନିଜ ମଧ୍ୟେ

ଯେବେ ହେଉଥିଲା ଯୁଦ୍ଧ ଶେଷ,

ଏତେ ବେଳେ ପ୍ରଭୁ ନିଜ ଲୀଳା କାହିଁ

ନ କଲ ତୁମେ ପ୍ରକାଶ ।


ତ୍ରେତୟା ଯୁଗରେ ଅଭିନୟ କରି

ବଦଳାଇ ତୁମ ବେଶ,

ରାମ ରାବଣ ଯୁଦ୍ଧ ପୁଣି

ଲାଗିଲା ବରଷ ବରଷ ।


ସବୁ ଅବତାରେ ଅବତାର ନେଇ

ପାଇଥିଲ କେଉଁ ଯଶ,

ନିଜ ବଂଶ ପାଇଁ ମନରେ ତୁମର

ନ ଥିଲା ଟିକିଏ ଲେଶ ।


ପ୍ରଭୁ ମାୟାଧର ମାୟା ନ କରି ପ୍ରକାଶ

ପାଇଲ ତୁମେ କେଉଁ ସୁଖ ସ୍ପର୍ଶ,

ନିଜ ହାତେ ପୁଣି ନିଜ ବଂଶ ତୁମେ

କରିଦେଲ ପ୍ରଭୁ ଶେଷ ।


ଏତେ ଲୀଳା ପ୍ରଭୁ କାହିଁକି ରଚିଲ

ହେ ଲୀଳାମୟ ଲୀଳାପୁରୁଷ,

ଭକ୍ତିଅର୍ଘ୍ୟ ତୁମ ଚରଣେ ସମର୍ପେ 

ହେ ମୋହନ ରାଧାଈଷ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational