Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarat Jal

Inspirational

3  

Sarat Jal

Inspirational

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା

1 min
7.5K


ତିନୋଟି ରଂଗର ସମାହାର ଆମ-

 ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଦେଶ ଗୌରବ

ସବୁଜ,ନାରଙ୍ଗୀ,ଧଳାରଙ୍ଗେ ଦିଏ

ଶାନ୍ତି,ତ୍ୟାଗ,ବୀର ଭାବ ॥

କନା ଛେକା ଖଣ୍ଡେ ଭାବିବନି କେହି

ସେ ପରା ଆମ ଜୀବନ

ଦେଶର ସେ ଅଟେ ଅମୂଲ୍ୟ ସଂପଦ

ତା'ଲାଗି ଆମେ ସ୍ୱାଧିନ ॥

ତା'ପାଇଁ ଅନେକ ବୀର ସଇନିକ

ଦେଇଛନ୍ତି ପ୍ରାଣଦାନ

ଛାଡି ଘରଦ୍ୱାର ବନ୍ଧୁ,ପରିବାର

ରଖିଛନ୍ତି ତା'ର ମାନ ॥

ଏ ପତାକା ତଳେ ରୁଣ୍ଡହେଇ ମୁଣ୍ଡ-

ଟେକିଥିଲା ମୁକ୍ତିମାର୍ଗ

ଏ ସ୍ୱରାଜ୍ୟ ଧ୍ୱଜା ଆମ ପରିଚୟ

କୋଟି ଜନତାଙ୍କ ସ୍ୱର୍ଗ ॥

ପବନ ସୁଅରେ ଉଡେ ଫରଫର

ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଚିତ୍ତରେ ଦେଖ

ମୁକ୍ତ ଗଗନରେ ସେ ଯେତେ ଉଡିବ

ଜାତିର ବଢିବ ଟେକ ॥

ସ୍ୱାଧିନ ସଂଗ୍ରାମେ ଉଡିଥିଲା ଦିନେ

ଜଳ,ସ୍ଥଳ,ଗଗନରେ

ଆସ ସର୍ବେ ଆମେ କରିବା ସଂକଳ୍ପ

ସ୍ୱଧିନଭରା ମନରେ ॥

ଗଢିବା ଭାରତ ହରିବା ଆରତ

 ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା ମନୁ

ସାହାଭରସା ସେ ସୁଖରେ ଦୁଃଖରେ

ବଞ୍ଚିବ କେ ତା ବିନୁ ॥

ଶରତ ଚନ୍ଦ୍ର ଜାଲି

ତା:୮/୮/୦୧୮


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational