Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarat Jal

Inspirational

3  

Sarat Jal

Inspirational

ପିପାସା

ପିପାସା

1 min
6.5K


ହେମ ସମ ପ୍ରେମ ତମ ପରଶିଦିଅ ଅଙ୍ଗେ

ତୁମପରି ସ୍ୱର୍ଗପରୀ ନାହାନ୍ତି କଳିଙ୍ଗେ ।

ଲାବଣ୍ୟତା ଯଉବନ ଉଛୁଳେ ତରଙ୍ଗେ

ବସନ୍ତର ଅଭିସାର ସଜେଇଛ ରଙ୍ଗେ ॥

ହୃଦୟ କମଳ ଫୁଟି ଢଳ ଢଳ ଆଜି

ପୀରତି ସମୀର ବହେ ସର୍ବାଙ୍ଗକୁ ବାଜି ।

ମୋହି ନେଲ ବାନ୍ଧବୀ ଗୋ ବନ୍ଧୁଟିଏ ସାଜି

ଭାବନାରେ ଭାବୁଭାବୁ ହେଲ ଯେବେ ରାଜି ॥

ସ୍ୱର୍ଗୀୟ ଆନନ୍ଦ ପ୍ରିୟେ ମିଳନ ଗୋ ତବ

ମଂଜୁଳ ପରଶେ ଲାଗେ ତୁଚ୍ଛ ଏଇ ଭବ।

ତୁମରି ବିହୁନେ ମମ ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ ଶବ

ହିଆ ହୁଏ ଆନ୍ଦୋଳିତ ଶୁଭେ କଟୁ ରବ ॥

ଲକ୍ଷଲକ୍ଷ ବାଞ୍ଛିତ ମୋ ହୋଇବ ପୂରଣ

ସଖି,ସୁଖେ କଥା ପଦେ କଲେ ଉଚ୍ଚାରଣ ।

ସପନେ ଅବା ଗୋପନେ କର ବିଚରଣ

ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ପ୍ରତୀକ୍ଷିତ ଆଜି ମୋ ମରଣ ॥

କହୁକହୁ କହିଦେଲି ସବୁ ଚିତ୍ତ ଭାଷା

ମରୁ ସମ ହୃଦୟ ମୋ ଶୁଷ୍କ ଶୁଷ୍କ ଆଶା ।

ଆସ ନେଇ ପ୍ରୀତି ବାରି ପ୍ରେୟସୀ ସହସା

ପିପାସା ମୋ ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଉ ତୁଟୁ ମନ ତୃଷା ॥

ଶରତ ଚନ୍ଦ୍ର ଜାଲି,ପଥରା

ତା:୨୬/୪/୨୦୧୮


Rate this content
Log in