Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prafulla Kumar Tripathy

Romance

4  

Prafulla Kumar Tripathy

Romance

ମିଛେଇ ପ୍ରିୟା

ମିଛେଇ ପ୍ରିୟା

1 min
370


ମଥାରେ ସିନ୍ଦୁର

ଗଭାରେ ମଲ୍ଲିମାଳ

ହାତରେ କଟକି ଶଙ୍ଖା

ଓଢଣାକୁ ଟାଣି ନୂଆ ବୋହୁ ସାଜି

ମୁରକି ହସୁଛୁ କାହିଁ ।


ପାଦରେ ନାଇଛୁ ନାଲି ଅଳତା

କଣ୍ଠରେ ମୁକୁତା ହାର

ନାଲି ପାଟଶାଢି ପିନ୍ଧି କନିଆ ବେଶରେ

ଘାରିଛୁ ମତେ ତୁ ବାନ୍ଧି ।


ରୂପା ଜହ୍ନର ତୁ ସୁନା କନିଆଲୋ

ଚୁପି ଚୁପି କେତେ ରାତି

ଶୀତଳ ପରଷ ଜ୍ଯୋସ୍ନା ରାତିର

ମଧୁର ଆନନ୍ଦ ପ୍ରିତି ।


ତୋର ମିଠା ମିଠା ହସ

କରିଛି ମୋତେ ପାଗଳ

ତୋ ଜୀବନ ଜ୍ବାଳାରେ

ହେଉଛି ମୁଁ କଲବଲ ।


ଦୂର ପରବତ ସତ ମରିଚିକା

ମିଛେଇ ପ୍ରିୟାର ପ୍ରେମ

ପାଗଳ କରିଛି ମୋତେ

ଜାଳୁଛି ଦୀପାଳି ଲେଖୁଛି କବିତା

ତୋ ପ୍ରେମର ଅଭିନୟେ ।


ନୂଆ ନୂଆ ତୁ ଅଭିନୟ କରି

ଖେଳୁଛୁ କଣ୍ତେଇ ସାଜି

ସହି ପାରୁନିକି ରହି ପାରୁନି ସେ

କାନ୍ଦେ କଇଁ କଇଁ ହୋଇ ।


ବାଜେ ଶାହାନାଇ ବାଜୁଛି ମାଦଳ

ସଜେଇ ହୋଇଛି ପ୍ରିୟା

ଭୁଲେଇ ଦେଇଛି ମୋ ଭଲ ପାଇବା

ବାଏ ବାଏ କରୁଛି ମିଛେଇ ପ୍ରିୟା ।


Rate this content
Log in