Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binata Mohanta

Classics

3  

Binata Mohanta

Classics

ମୌସୁମୀ

ମୌସୁମୀ

1 min
215


ପ୍ରତିଦିନ ମୁହିଁ ତୁମ ଅପେକ୍ଷାରେ

     କହୁଛ ଆସୁଛି ଆସୁଛି

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ନିଦାଘେ ପୋଡ଼ି ଶୁଖିଗଲି

     ତଥାପି ଭରସା ରଖିଛି ।


ଅକାଳେ ସକାଳେ ତୁମକୁ ଜଗିଛି

     ଦେଖୁଛି ଆସିବା ସମୟ

ଖୋଜୁଛି ତୁମକୁ ହୋଇ ବିକଳ

     ବୁଝ ବ୍ୟଥା ଭରା ହୃଦୟ ।


ମେଘ ସୁଲୁସୁଲୁ ପବନକୁ ଦେଖି

     ବଢୁଛି ଉତ୍ସାହ ମନେ

ଶାନ୍ତି କରି ଦିଅ ଏ ଧରା ଧାମକୁ 

     ଶୀତଳ କର ଆଗମନେ ।


ଝାଉଁଳି ଯାଇଛି ସମଗ୍ର ଧରିତ୍ରୀ

     ଅସହ୍ୟ ଏହି ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଦାଉ

କଳା ମେଘ ଟିକେ ଆକାଶେ ଦେଖିଲେ

     ବରଷିବା ଆଶାରେ ରହୁ ।


ସନ୍ତାପିତ ପ୍ରାଣକୁ ଦିଅ ଶୀତଳେଇ

     ଝୁମି ଚୁମି ଆସି ଧିରେ

ତୁମ ସ୍ପର୍ଶରେ ସଞ୍ଚାରିତ ହେବ

     ନୂଆ ଜୀବନ ପ୍ରକୃତିରେ ।


ନୂତନ ପଲ୍ଲବ ପଲ୍ଲବୀତ ହେବ

     ହସିବ ସବୁଜ କୋଳ

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ରୌଦ୍ରରୁ ନିସ୍ତାର ମିଳିବ

     ଧରାରେ ବୋହିଲେ ଜଳ ।


ଆଶା ଦେଇ ତୁମେ ନିରାଶ କରନା

     କେବେ ଆସିବ ଭାବେ

'ମୌସୁମୀ' ଗୋ ସର୍ବେ ତୁମ ଅପେକ୍ଷାରେ

     ଅଭିମାନ ଛାଡ଼ିବ କେବେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics