Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhusmita Gaikwad

Tragedy Classics Inspirational

4.3  

Madhusmita Gaikwad

Tragedy Classics Inspirational

ମାଆ

ମାଆ

1 min
217


ମାଆ ବୋଲି ଯେଉଁ ଦୁଇଟି ଅକ୍ଷର

ଶିଖିଲି ତୋ ଠାରୁ ମୁହିଁ।


ଯେତେ ଡର ଥିଲେ ଉଭା ହୋଇ ଯାଏ

ତୋ ମୁହଁକୁ ଦେଲେ ଚାହିଁ।


ହସରୁ ତୋହର ମୁକୁତା ଝରଇ

ଲୁହରୁ ଲହୁର ଧାର ।


ସବୁ କଷ୍ଟ ଏକା ସହିଯାଉ ମା

ଦେଇ ସଭିଙ୍କୁ ଆହାର ।


ଦେହ ଖରାପରେ ରାତି ରାତି ଜଗି

ବସିଥାଉ ପିଲା ପାଶେ ।


ତୋରି ଦୁଃଖକୁ ଦେବତା ଡରଇ

ରଖେ ତୋ ପିଲାଙ୍କୁ ଯଶେ ।


ମାଆ ତୋ ମମତା ପାସୋରି ହୁଏନି

ଯେତେ ଦୂରେ ଥିଲେ ମୁହିଁ ।


ଆଜି ବି ସେ ଦିନ ମନେ ମୋର ଅଛି

ଜମା ଭୁଲି ହୁଏ ନାହିଁ ।


ଆଜି ଶାଶୁ ଘରେ ମାଆ ଟିଏ ହୋଇ

ନିଏ ମୋ ପିଲାର ଯତ୍ନ ।


ତୋ ଠାରୁ ଶିଖିଛି ମା'ର କର୍ତ୍ତବ୍ୟ

ଭୁଲିଯାଇ ସୁଖ ମନ ।


ମୋ ଦୁଃଖରେ ତୁ ଦୁଃଖୀ ହେଉ ଥାଉ

ସୁଖରେ ଡାକୁ ଠାକୁର ।


ତୋ କଷ୍ଟର ମୂଲ୍ୟ ସୁଝି ହେବ ନାହିଁ

ଯେତେ କଲେ ଉପକାର ।


ଦୁନିଆରେ ସବୁକିଛି ମିଳେ ସ୍ବାର୍ଥ ଭାବେ

ତୋ ପ୍ରେମ ନିଃସ୍ଵାର୍ଥପର ।


କାହିଁକି ଏତେ ତୁ କରୁ ପିଲା ପାଇଁ

ଆଜି ମୁଁ ବୁଝିଛି ସୁନ୍ଦର ।


ବାପା ମାଡ଼ ଦେଲେ ତୁ କାନ୍ଦୁ ଥାଉ

ଆମ ଲୁହ ଦେଖି ଦୁଃଖୀ ।


ସତରେ ଲୋ ମାଆ ତୋ ଦୁଃଖ ଆମେ

ବୁଝି ପାରୁନାହୁଁ ଦେଖି ।


କେଉଁ ଧାତୁ ରେ ଗଢିଛି ବିଧାତା

ଦାଗ ଦେଇନାହିଁ ତୋତେ ।


ହସ ହସ ମୁହଁ ସବୁବେଳେ ତୋର

ଉତ୍ସାହ ଦିଏ ଯେ ମୋତେ ।


ଗୁଣ ତୋ ଅପାର ସରିବ ନାହିଁ ଲୋ

ଯେତେ ଗାଉଥିଲେ ମୁହିଁ ।


ଆଶୀର୍ବାଦ ଖାଲି ରଖିଥା ମୋ ମା

ତୋ ପାଇଁ ଲେଖିବା ପାଇଁ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy