Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ମାଆ ତାରିଣୀ

ମାଆ ତାରିଣୀ

1 min
338



ମନ୍ଦାର ମାଳିନୀ ମାଆଲୋ ତାରିଣୀ

       ତୋ ପାଦେ ଶରଣ ଗଲି

ବିପଦ ଭଞ୍ଜନୀ ଆରତ ନାଶିନୀ

    ତୋତେ ମାଆ ଭରସା କଲି ।

ଏତେ ବଡ ଏଇ ଦୁନିଆରେ ମାଲୋ

      କେହି ମୋ ସାହାରା ନାହିଁ 

ତୁ ମୋର ଆଶା ତୁ ମୋ ଭରସା

      ଆଡେଇ ଦେବୁନି ତୁହି ।

ବହୁ ଦୂରୁ ମୁହିଁ ଆସିଅଛି ଧାଇଁ 

ହାତ ତୁ ବଢେଇ ନେ ମାଆ କୋଳେଇ

    ତୁ ମାଆ ଦୁଃଖ ହାରିଣୀ ।

ଜୟ ମାଆ ତାରିଣୀ ।


ତୁ ଯାହାକୁ ମାଆ ହେଉଲୋ ସଦୟ

       ତାର ଭୟ କିଛି ନାହିଁ 

ତୋର କୃପାବଳେ ମୁକଟିଏ ମାଲୋ

     କଥା ଯେ ପାରଇ କହି ।

ତୋହରି ଆଶିଷେ ପଙ୍ଗୁଟିଏ ପୁଣି

     ଲଙ୍ଘି ଯାଏ ପାରବାର 

ତୁ ତ ଚାହିଁଲେ ମରୁ ଇଲାକାରେ

     ଝରଇ ଶୀତଳ ଝର ।

ତୋହରି ଦୟାରେ ଅନ୍ଧ ପାଏ ଚକ୍ଷୁ

ଲଙ୍ଘି ଯାଏ ଗିରି ହେଉ ପଛେ ପଙ୍ଗୁ 

       ତୁ ମାଆ ଆଶା ତାରଣୀ ।

ଜୟ ମାଆ ତାରିଣୀ ।


କେତେ ଆଶା ନେଇ ତୋ ପାଖକୁ ମାଲୋ 

     ଆସିଅଛି ମୁହିଁ ଧାଇଁ 

ଖାଲି ହାତେ ବୋଲି ମାଆଲୋ ତାରିଣୀ

     ଦେବୁନି ମୋତେ ଫେରେଇ ।

ଯେ ଡାଳ ଧରିଲି ସେ ଡାଳ ଭାଙ୍ଗିଲା

       କେହି ମୋର ସାହା ନାହିଁ

ନିନ୍ଦା ଅପବାଦ କଳଙ୍କ ଜୀବନ

     ଦେଏନି ଆଉ ମାଆ ତୁହି ।

ରଖିଲେ ରଖିବୁ ମାରିଲେ ମାରିବୁ

ଯାହା ଇଚ୍ଛା ମାଆ ତାହା ତୁ କରିବୁ 

    ତୁ ବିପଦ ହାରିଣୀ ।

ଜୟ ମାଆ ତାରିଣୀ ।


ଦିଗ ହଜା ହେଇ ଘୂରି ବୁଲୁଛି ମା'

      ନାହଁ ମୋ ଦେହେ ଶକତି

ଦେଇ ନାହିଁ ଭୋଗ କରି ନାହିଁ ପୂଜା

    ନାହିଁ ମାଆ ମୋର ଭକତି ।

ଯଦି ନ ରଖିବୁ ତୁ ମାଆ ତାରିଣୀ

     ନେଇ ଯା' ଜୀବନ ମୋର

ସହି ମୁଁ ପାରୁନି ଏ ଦୁଃଖ ଯନ୍ତ୍ରଣା 

    ବହିଯାଏ ଲହୁ ଧାର ।

କେମିତି ଜନନୀ ତୋ ଦେହ ସହୁଛି

ମୋ ଦୁଃଖ କେମିତି ତୋ ଆଖି ଦେଖୁଛି 

     ହେଲୁକି ମାଆ ଅନ୍ଧୁଣୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract