Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Inspirational Others Children

4  

Prabhati Mahapatra

Inspirational Others Children

ମାଆ ଓ ମମତା

ମାଆ ଓ ମମତା

1 min
306


ଜୀବନ ଧାରଣେ ପ୍ରୟୋଜନ ହୁଏ

ଅନ୍ୟର ଯେ ସହଯୋଗ

ବିଦ୍ୱାନ୍ ବୁଝଇ ଏହାର ମହତ୍ଵ

ମୁର୍ଖ ଯେ ବୁଝେ ସଂଭୋଗ ।


ପିତା ଚିନ୍ତାଧାରା ସନ୍ତାନ ପାଳନେ

କରି ଥାଏ ଶ୍ରମ ଦାନ

ମମତାମୟୀ ସେ ସ୍ନେହଶିଳା ମାତା

ସନ୍ତାନର ବୁଝେ ମନ ।


ତସ୍କରର ବୁଦ୍ଧି ସୀମିତ ହୁଅଇ

ମାତା ଜ୍ଞାନ ସୀମା ହୀନ

ମୁଢ କି ବୁଝିବେ ପୁତ୍ର ପୁତ୍ରୀ ପାଇଁ

ମାତା ତ୍ୟାଗ ବଳିଦାନ ।


ଘଡ଼ିଏ ନଦେଖି ଜନନୀ ପରାଣ

ହେଉ ଥାଏ ବିଚଳିତ

ସତେ ଚଉଦିଗ ଅନ୍ଧକାର ଭାସି

ଅଶ୍ରୁ ଜଳରେ ପ୍ଳାବିତ ।


ସ୍ବଳ୍ପ ଆହାରରେ ଜୀବନ ବଞ୍ଚାଇ

ଭୁଞ୍ଜାଏ ସନ୍ତାନେ ଅନ୍ନ

ହେଉ ସେହି ପଙ୍ଗୁ କିବା ଜୀବ ଜନ୍ତୁ

ନଥାଏ ମନରେ ଭିନ୍ନ ।


ମଙ୍ଗଳ ମନାସି ଓଷା ବ୍ରତ କରେ

ପ୍ରଭୁ ନାମ ଧରି ଚିତ୍ତେ

କୁଳର ଚିରାଗ ଦୀର୍ଘାୟୁ ହେଉ ମୋ

ସାହା ହୁଅ ଦିବା ରାତେ ।


ମାତାର ଭାବନା କିବା ସେବା ଦାନ

ପରିଶୋଧ କଷ୍ଟକର

ସର୍ବଦା ପୂଜିଲେ ମାତାଙ୍କ ଚରଣ

ନର୍କରୁ ହୋଇବା ପାର ।


ଧରଣୀ ପରିକା ସହନଶୀଳତା

ଫୁଲଠୁ କୋମଳ ମନ

ସହସ୍ର ପ୍ରଣାମ ଜଣାଏ ମାତାଙ୍କୁ

ପ୍ରାପ୍ତ ହେଉ ଛାୟା ଦାନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational