Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradeep Kumar Panda

Abstract Classics Inspirational

3  

Pradeep Kumar Panda

Abstract Classics Inspirational

ମା' ଶୈଳପୁତ୍ରୀ

ମା' ଶୈଳପୁତ୍ରୀ

1 min
114



ନମସ୍ତେ ମା' ଶୈଳପୁତ୍ରୀ ହିମବନ୍ତ ଜେମା l

ବାଞ୍ଛା ଫଳ ପ୍ରଦାୟିନୀ ତ୍ରି ନେତ୍ର ଚନ୍ଦ୍ରମା ll


ବୃଷଭ ବାହନୀ ମା'ଲୋ ତ୍ରିଶୂଳ ଧାରିଣୀ l

କରୁଣାମୟୀ ମାଆ ତୁ ଜୟ ନାରାୟଣୀ ll 


ନାନାଳଙ୍କାର ଭୂଷିତେ ମସ୍ତକେ କିରୀଟ l

ସିନ୍ଦୁରର ବିନ୍ଦୁ ଶୋଭେ ଉନ୍ନତ ଲଲାଟ ll


ପିତାମ୍ବରୀ କାନ୍ତେ ଶାନ୍ତେ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲଵଦନୀ l

ତ୍ରିପୁରେ ପୂଜିତା ମାତା ଦ୍ୱିଭୁଜା ଶିବାନୀ ll


ଏକ ହସ୍ତେ ଶୂଳ ଆନହସ୍ତେ ତୋ କମଳ l

ବୃଷଭେ ଆରୋହୀ ଭ୍ରମୁ ଭୁବନ ମଣ୍ଡଳ ll


ବହୁ କାଳ ତପ ଫଳେ ହିମାଳୟ ମେନା l

ପୁତ୍ରୀରୂପେ ଲଭିଥିଲେ ମାତ ତୁ ଅପର୍ଣ୍ଣା ll 


ସତୀ ବିସର୍ଜନେ ଶିବ ଶବ ପ୍ରାୟ ହୋଇ l

ତପକରି କାଳେ ଲଭିଥିଲେ ମହାମାୟୀ ll


ଉଦରୁ ସମ୍ଭବି ତୋର ଦେବ ସେନାପତି l

ତାରକାସୁର ବଧିଲେ ଦେବକାର୍ୟେ ମତି ll


ଉମା,ଗୋଉରୀ,ଚଣ୍ଡିକେ ତୁହି ଜଗଦମ୍ବେ l

ଆନନ୍ଦମୟୀ ମାଆ ତୁ ଜଗଦ୍ଧାତ୍ରୀ,ଅମ୍ବେ ll


ତୋ ପାଦେ ନମଇଁ ମାତେ ଅଜ୍ଞାନ ଅଧମ l

ନମସ୍ତସୈ, ନମସ୍ତସୈ ମହାଦେବୀ ନମଃ ll




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract