Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sagarika Dash

Classics

4  

Sagarika Dash

Classics

ମା'ଶାରଳା

ମା'ଶାରଳା

1 min
6



ମା' ତୋ ରୂପ ଅପରୂପ

ଝଙ୍କଡେ ହୋଇଲୁ ଉଭା

ଦିନକେ ଦେଖାଉ ତିନି ବେଶ ତୋର

ଘଣ୍ଟ ଘଣ୍ଟି ସାଜ ସଜା। 

 

ସାହିତ୍ୟ ସଂସଦ ନାମ ସୁମରିଲୁ

କେତେ କାବ୍ୟ କେତେ କବିତା

ଲେଖନୀ ,ସୃଜନୀ ସଂଚାରଣ କଲୁ

ବୁଦ୍ଧି ପ୍ରଦାୟିନୀ ଜ୍ଞାନ ଦାତା ।


ତୋ ନାମକୁ ସ୍ମରି

ତୋ ନାମକୁ ଧରି

ଏକ ପାଦେ ପଙ୍ଗୁ ଲଙ୍ଘେ ଗିରି

ସେହି ପଙ୍ଗୁ ଟିଏ ତୋହରି ବାଳିକା

ଲେଖନୀ ମୁନରେ ଆଙ୍କେ ତୋ କବିତା ।


କି ଅବା ଗାଇବି,କି ଅବା କହିବି

ମୁଁ ,ତ ଛାର ପାପୀ 

ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ରେ ବୁଡିଛି

ତୋ ରୂପ କୁ ଦେଖି,ତୋ ପାଦୁକା ଚାଖି

ସବୁ ତ ଭୁଲି ଯାଉଛି ।


ଗୋଟିଏ ଡୋରରେ ଅନେକ ଫୁଲ

ଶାରଳା ସାହିତ୍ୟ ସଂସଦ ନାମେ

ଏହି ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ରହିଥାଉ ସର୍ବଦା

ଭୁଲି ନ ଯାଉ ତତେ ଜନମେ ଜନମେ।


ଆଶା ଭରି ଅଛି ଅନେକ

ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖୁଅଛି ଅସୀମା

ତୋ ଦୟା ର ପାତ୍ର ନ ହେବା ଯାଏଁ

ଭୂଇଁ ଉଣ୍ଡାଳିବି ହୋଇ ଅଧମା ।


ସ୍ବପ୍ନ ସାଗରର ନାୟିକା

ସ୍ବପ୍ନ ରେ ରଖିଛି ମୁଁ ତତେ ମାଁ

ତୁ ଯଦି ମୁହଁ ଫେରାଇ ନେବୁ

ଆଉ କିଏ ହେବ ମୋହର ସାହା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics