Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RATIKANTA NAYAK

Abstract Classics Others

3  

RATIKANTA NAYAK

Abstract Classics Others

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ ମୋ ଭାଷା ଭାରି ବଢ଼ିଆ

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ ମୋ ଭାଷା ଭାରି ବଢ଼ିଆ

1 min
10


ଓଡିଶା ମାଟିର ସନ୍ତାନ ଆମେ ଯେ ,

କାହାକୁ ନାହିଁ ରେ ଡର  

ଜଗତେ ସୁନ୍ଦର ମୋ ଭାଷା ଆଦୃତ ,

ଏଠି ସବୁ ଜଣେ ଜଣେ ବୀର 

ଏଠି ସବୁ ଜଣେ ଜଣେ ବୀର !!

ଆସ ରେ ସଭିଏଁ ମିଳି ମିଶି ଆମେ , ହୋଇବା ସଂକଳ୍ପ ବଦ୍ଧ 

ଆସିଚି ଡାକରା ଓଡ଼ିଆ ଜାତିକୁ ,

ଆଜି ବିଶ୍ୱ ଓଡ଼ିଆ ଭାଷା ସମ୍ମିଳନୀ ଦିବସ  

ଆଜି ବିଶ୍ୱ ଓଡ଼ିଆ ଭାଷା ସମ୍ମିଳନୀ ଦିବସ 

ପୁର ପଲ୍ଲୀଠାରୁ ଆହ୍ୱାନ ସଭିଙ୍କୁ , ମୋ ମାତୃଭଷI ର ଉନ୍ନତି ପାଇଁ 

ପୁରାତନ ନାମ କଳିଙ୍ଗ ପ୍ରଦେଶ ,

ଜଗନ୍ନାଥ ଜନ୍ମ ଭୂଇଁ

ଜଗନ୍ନାଥ ଜନ୍ମ ଭୂଇଁ !! 

                          


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract