Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRABINA KU, KHADANGA

Inspirational

3  

PRABINA KU, KHADANGA

Inspirational

ମା'ର ମମତା

ମା'ର ମମତା

1 min
208


ଜନମ ବେଦିରୁ ଛାତିରେ ଲଗାଇ

କରିଲ ପ୍ରଥମ ଆଲିଙ୍ଗନ

କେଇଟୋପା ଲୁହ ଆପେ ଝରିଥିଲା

ଦେଇଥିଲ କପାଳେ ଚୁମ୍ବନ ।


ଛାତିରେ ଲଗେଇ ପଣତ ଘୋଡେ଼ଇ

ଦେଲ ପ୍ରେମର ପ୍ରଥମ ସ୍ପର୍ଶ

ବୁକୁ ଚିରି ମୋତେ ଅମୃତର ଧାରା

ଚଖେଇଲ ଓଠେ ଭରି ହସ ।


ହାତଧରି ମୋର ଚାଲିବା ଶିଖେଇ

କରିଲ ସାନରୁ ବଡ଼

ସମାଜ ଭିତରେ ବଞ୍ଚିବାର କଳା

ମୋ ହାତେ ଅଜାଡ଼ି ଦେଲ ।


ସବୁ ଦୁଷ୍ଟାମି ମୋର ଘୋଡେ଼ଇ ନେଇ

ସହିଲ କେତେ ଅପବାଦ

ଆଖିର ଲୁହକୁ ଓଠ ତଳେ ଚାପି

କରିନାହଁ କେବେ ବାଦ ।


ବିପଦ ବେଳାରେ ସାହସ ଦେଇଛ

ରହିଛ ମୋର ପାଖେ ପାଖେ

ଲଢ଼ିବା ଶିଖେଇ ଦେଇଛ ସଂସାରେ

ସହିବାର ଦୁଃଖେ ସୁଖେ ।


ଅଜଣା ରୋଗରେ ପୀଡିତ ହୁଅନ୍ତେ

କେତେ ପୂଜା ପାଠ କରିଛ

କରୁଣାର ହାତ ମୁଣ୍ଡରେ ଆଉଁସି

ନୂଆଁ ଜୀବନ ଟେ ଦେଇଛ ।


ଏତିକି ମାଗୁଣି ଚରଣ କମଳେ

ହେ ସ୍ନେହମୟୀ ମୂର୍ତ୍ତି ଜୀବନ୍ତ

ସବୁ ଜନମରେ ତୁମରି କୋଳରେ

ଜନ୍ମ ଲଭି ହୁଏ ଭାଗ୍ୟବନ୍ତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational