ଅଲୋଡ଼ା ପ୍ରେମ
ଅଲୋଡ଼ା ପ୍ରେମ
ଭୁଲିବାକୁ ଚାହେଁ ମୋ ମନୁ ତୁମକୁ
ହେଲେ ପାରୁ ନାହିଁ ଭୁଲି
ଦୂରେଇ ଦେଲ ପର କରିଦେଇ
ଏକା କରି ଗଲ ଚାଲି ।
ଭାବିଲନି କେମିତି ବଞ୍ଚିବି ଅବା
ତୁମେ ଚାଲି ଗଲାପରେ
ହାରିଯାଏ ମୃତ୍ୟୁ ମୋ ପାଖେ
ତୁମ ସ୍ମୃତି ଆଢ଼ୁଆଳେ ।
ଭୁଲିଗଲ ଆମ ସମ୍ପର୍କ ଡୋରି
କେଉଁ ଲୋଭରେ ମାତି
ଭାଙ୍ଗିଦେଲ ବାଲିଘର ଅବା
ବଡ଼ କୋଠାବାଡ଼ି ଦେଖି ।
ତୁମ ପରିଚୟ ପାଖେ ଭୁଲିଗଲି
ଯେବେ ମୁଁ ନିଜର ଠିକଣା
ଖୋଜୁ ଖୋଜୁ ନିଜେ ହଜିଗଲି
ଦେଖ ହୋଇଗଲି ବାଟବଣା ।
ବିଚ୍ଛେଦ ଦୁଃଖକୁ ବୋଧେ ଜାଣିନାହଁ
କୋଟି ଘାଟର ସେ ଜ୍ଵାଳା
ହୁଏ ଜର୍ଜରିତ ମନ ଛଟପଟ
ତୁମକୁ ହରେଇ ପରା ।
ମୃତ ଆଜି ଆମ ଅତୀତ ମୁହୂର୍ତ୍ତ
ଜଳିଯାଏ ସ୍ମୃତି ଅନୁଭୂତି
ଟୁକୁଡ଼ା କରି ଚିରି ଦେଲ ହୃଦୟ
ଆଉ କାହା ପ୍ରେମେ ମାତି ।