Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrakanta Jena

Romance

4.6  

Chandrakanta Jena

Romance

ଆଗୋ ଅପରୂପା

ଆଗୋ ଅପରୂପା

1 min
479



ଦରିଆ ସୁନ୍ଦରୀ ଦରିଆର ଢେଉ

ଆଖିରେ ନେଇଛ ଭରି

ଗଭୀର ଜଳର ନିଳିମା ଗୋ ତୁମେ

ସତେ କେଉଁ ନୀଳ ପରୀ ।


ହସରେ ତୁମର ଯୁଆର ଭାଙ୍ଗୁଛି

ଫୁଟାଇଣ ସତଦଳ

ଆଶା ମେଣ୍ଟିଯାଏ ସ୍ବପ୍ନ ଭରିଯାଏ

କଳ୍ପନା ମୋ ପାଏ ବଳ ।


ଚେହେରା ତୁମର କରେ ଆକର୍ଷଣ

ଢାଳିଦିଏ ଜ୍ଯୋସ୍ନା ଅଣୁ

ଶାନ୍ତ ହୃଦୟରେ କରେ କୋଳାହଳ

ସତେ ମରୁଭୂମି ରେଣୁ ।


ଜହ୍ନର କଳଙ୍କ ଗୋଲାପର କଣ୍ଟା

ଯେମିତିକା ଶୋଭା ପାଏ

ମଥାରେ ତୁମର ଛୋଟ କଳାଜାଇ

ମନ ମୋହି ନେଇଯାଏ ।


ଗୋରା ସେ ଗାଲରେ ଖେଳଇ ଭଉଁରି

ସତେ'କି ଗଭୀର ରାଶି

ଭ୍ରମିତ କରଇ ମନ ଉପବନ

ଭାବନାରେ ଯାଏ ଭାସି ।


ଆଷାଢି ବଉଦ ବଦଳାଇ ଦିଗ

ସଜାଇ ଦେଇଛି ଗଭା

ଅପଲକେ ଆଖି ରହିଥାଏ ଲାଖି

ରୂପ ସେହି ମନ ଲୋଭା ।


ଆଗୋ ଅପରୂପା ଫୁଲେଇ ରାଧିକା

ମୋହିନୀ ଗୋ ଯାଦୁଗରି

ନୀରବତା ତୁମ ଲାଗେ ଭାରି ଭଲ

ପାରୁନି ବର୍ଣ୍ଣନା କରି ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance