Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sudhakar sethi

Abstract

3  

sudhakar sethi

Abstract

ମା' ଆସିଛି

ମା' ଆସିଛି

1 min
143



ମା' ଆସିଛି, ମା' ଆସିଛି

ମା' ଆସିଛି ଆଜି ମରତେ

ସଭିଏଁ ଆକୁଳେ କରନ୍ତି ଗୁହାରୀ

ଦେଖି ମା'ଙ୍କୁ ଜଗତେ ।


ସୁଖ ନାହିଁ କହାରି ମନେ

କରୋନା ପ୍ରକୋପେ

 ଥରହର ବିଶ୍ବ 

ରକ୍ଷାକର ମା' ଜନେ ।


ଦୁରୁଥାଇ ଡାକୁଛି ବିକଳେ

ମନା ତୋ ଆସ୍ଥାନକୁ

ତୋ ଛଡା ଆଉ 

କିଏ ଅଛି ମା'

ଏ ଆପଦେ ରଖିବାକୁ ।


ଘର ଦୁଆରେ ପଡିଛି ତାଟି

ବାହରକୁ ଯିବା ମନା 

ରଖିଲେ ରଖିବୁ ମା

 ତୁ ସକଳେ

ଢାଳି ତୋହର କରୁଣା ।


ବିଜୟା ଦଶମୀରେ 

ଅଳି ଏତିକି

ଦେ ଟିକେ ମା' ହସି

ସଂସାରୁ ହଟୁ ଏ ମହାମାରୀ 

ଫେରି ଆସୁ ପୂର୍ବ ଖୁସି ।


  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract