Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Abstract Romance

4  

Birakishore Nayak

Abstract Romance

ଲୋହିତ ଗୋଧୂଳି

ଲୋହିତ ଗୋଧୂଳି

1 min
347


ପ୍ରତୀଚୀ ଗଗନେ ଦୂର ଦିଗବଳୟେ

        ଅସ୍ତଗାମୀ କ୍ଲାନ୍ତ ରବି,

ସନ୍ଧ୍ୟାରାଣୀ ସତେ ବିଦାୟ ବେଳାରେ

        ଭରିଦିଏ ପ୍ରୀତି ଛବି |


ଚାହିଁ ରହିଥାଏ ସନ୍ଧ୍ୟାରାଣୀ ନିତି

       ପିନ୍ଧି ସେ ଗୋଲାପୀ ବାସ,

ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କ ପ୍ରୀତିର ଉତ୍ତାପରେ ସିଏ

       ଏକାକାରେ ହେବ ଶେଷ |


ପ୍ରକୃତିର ଏଇ ଅପୂର୍ବ ମିଳନେ

       ପୁଲକ ଖେଳେ ଧରାରେ,

ଗୋଧୂଳି ଭିଜଇ ଲୋହିତ ରଙ୍ଗରେ

       ପ୍ରୀତି ପ୍ରତିବିମ୍ବ ଝରେ |


ସତେ କି ଝରଇ ପ୍ରୀତି ରେଣୁ ରଙ୍ଗ

       ନିବିଡ଼ ମିଳନ ଶେଷେ,

ବିଦାୟ ବେଳାରେ ସନ୍ଧ୍ୟା ହଜିଯାଏ

       ଅନ୍ଧାର ଯେବେ ଆସେ |


ଗୋଧୂଳି ହଯାଏ ଲୋହିତର ରଙ୍ଗ

       ସମୀରଣେ ଭାସିଯାଇ,

ତା ରୂପ ମାଧୁରୀ ପ୍ରୀତି ଭରିଦିଏ 

       ମଧୁ ରାତି ସ୍ମୃତି ଦେଇ |


ଲୋହିତ ଗୋଧୂଳି ବେଳା କହିଦିଏ

       ନିଡ଼େ ଫେରା ବିହଙ୍ଗମେ,

ରାତି ଆସିଲାଣି ଫେରିଯାଅ ନିଡ଼େ

       ଅନ୍ଧାର ଗ୍ରାସିବ ଦ୍ରୁମେ |


ଗାଈ ଫେରିଲେଣି ଆକାଶେ ଉଡ଼ଇ

       ଲୋହିତ ରଙ୍ଗେ ଗୋଧୂଳି,

ଏ ତ ଧରାବନ୍ଧା ପ୍ରକୃତି ର ରୂପ

       ସନ୍ଧିକ୍ଷଣ ଆସେ ଢଳି |


ଦେବ ମନ୍ଦିରରେ ବାଜିଲାଣି ଘଣ୍ଟ

       ସନ୍ଧ୍ୟା ଆଳତୀ ଯେ ହେବ,

ତୁଳସୀ ମୂଳରେ ବଧୂ ଜାଳେ ଦୀପ 

       ମନେ ଭରି ଭକ୍ତି ଭାବ |


ବିଦାୟ ନେଲାଣି ଲୋହିତ ଗୋଧୂଳି

       ଅନ୍ଧାର ଘନେଇ ଆସେ,

ପଶ୍ଚିମ ଆକାଶ ରଙ୍ଗ ହଜିଲାଣି

        ସନ୍ଧ୍ୟା ତାରା ଦୂରେ ହସେ |   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract