Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nityananda Sahu

Romance

3  

Nityananda Sahu

Romance

ଲଭ ଆଡିକ୍ଟ

ଲଭ ଆଡିକ୍ଟ

1 min
233



ଆଜି କାଲି ତା ମୋ ଭିତରେ ଭଲ ସଂପର୍କ ନାହିଁ

ମୁଁ ବୁଝେଇ ବୁଝେଇ ତାକୁ ଥକି ଗଲେଣି

ହେଲେ ସେ ଜମାରୁ ବୁଝୁ ନାହିଁ ।


କାହିଁକି କେଜାଣି ସେ ଏତେ ଅବୁଝା

ଦିନ ରାତି ପରିଶ୍ରମ କରି ଆଖିରେ ନିଦ ନାହିଁ

ରାତିରେ ଶୋଇଲେ ତା ସ୍ମୃତି ଶୁଆଇ ହିଁ ଦେଉ ନାହିଁ ।

ସେ କଣ ବୁଝୁଛି , ଅଭିମାନରେ କୁହେ ,

ଖାଲି ତାକୁ ସମୟ ଦରକାର 

ମୋ ସହ କାଟିବା ପାଇଁ !


ଯେଉଁ ଦିନ ଆମ ଭିତରେ ଥିବା ଦୂରତା 

143 କିଲୋମିଟର ଅତିକ୍ରମ କଲି,

ହାତ ପାପୁଲିରେ ମୋର ଅଭିମାନିନୀ ଜହ୍ନକୁ ପାଇ

ଖୁବ ଖୁସି ହେଲି ।

ତାର ସେଇ କୋମଳ ସ୍ପର୍ଶ ରେ ମୋ ଦେହ ଥରି ଉଠୁଥିଲା

ତାର ରୂପ ରଙ୍ଗ ରେ ବିମୋହିତ କରି ,

ମୋର ରାତିର ନିଦ ଚୋରାଇଲା ।

ହଁ, ସେ ସବୁ କିନ୍ତୁ ମତେ ଖୁବ ଭଲ ଲାଗୁ ଥିଲା ।


ଆଞ୍ଜୁଳାଏ ସ୍ୱପ୍ନ ଧରି ହାତରେ ,

ମତେ ବି ସେ ଭବିଷ୍ୟତ ଆମ ଦେଖାଇଲା

ହାତରେ ତା ହାତ ଦେଇ କଥା ମୁଁ ଦେଲି 

ସେ ସ୍ୱପ୍ନ ପୂରଣ କରିବାର ଦାୟିତ୍ୱ ବି ନେଲି ।

ତାର ରାଗ ଋଷା , ମାନ ଅଭିମାନ , ଅଳି ଅଝଟ ସବୁ ସହିଲି

ଧୀରେ ଧୀରେ ତା ପ୍ରେମରେ ନିଜକୁ ମୁଁ ହଜେଇ ଦେଲି ।


ହୃଦୟର ବୀଣା ରେ ବାଜିବାକୁ ଲାଗିଲା

ମୋ ରାଧାର ଅଦୃଶ୍ୟ ପ୍ରେମ ଧ୍ଵନି

ଏ ମନ ପ୍ରତି ସନ୍ଧ୍ୟା ରେ ଗାଇଲା ପ୍ରେମର ରାଗିଣୀ ।

ସେ ମୋ ମନ ହରିଣୀ , ମୋ ବୁଲବୁଲ, ମୋ ସ୍ନେହ ରଙ୍କୁଣୀ

ହସି ହସି ହୃଦୟେ ଦଂଶନ କରୁଥିଲା ମୋ ପ୍ରେମର ନାଗୁଣି ।


ଧୀରେ ଧୀରେ ତା ପ୍ରେମର ନିଶା କରିଲା ଘାଇଲା

ଝୁମିବାକୁ ଲାଗିଲି ମୁଁ , ଦିବସ ରଜନୀ 

କଥା ପଦେ କହିବାକୁ ସ୍ନେହରେ ଡାକିଲା

ଲୁହ ଭିଜା ଆଖିରେ , ବିଦାୟ ନେଇ ଚାଲି ଗଲା ।


ଯେବେଠୁ ଯାଇଛି ତା ମୋ ଭିତରେ ଆଉ ପଡୁ ନାହିଁ।

ହୃଦୟରେ ଅଛି ଜମାରୁ ଭୂଲି ହେଉ ନାହିଁ ।

କି ଦିନ କି ରାତି ସେ ଝୁରି ମତେ ମାରେ 

ଦେହରେ ରହିଛି ନିଶ୍ୱାସ ଅକ୍ତିଆର କରି ସେ

ବଞ୍ଚିବାକୁ ଶାନ୍ତିରେ ବି ସେ ଦେଉ ନାହିଁ

ହୃଦୟରେ ରହି ମତେ ଦିଏନି ଶୁଆଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance