Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Abstract Others

4  

Sarojini Mishra

Abstract Others

କ୍ଷତାକ୍ତ ପ୍ରେମ

କ୍ଷତାକ୍ତ ପ୍ରେମ

1 min
335


ବାପା ମାଆ ପ୍ରେମ ନିଲାମ ହେଉଛି

ଜରା ଶ୍ରମ ବାରଣ୍ଡାରେ

ଭାଇ ଭାଇ ପ୍ରେମ ମୁଣ୍ଡ ଗଡଉଛି

ସ୍ୱାର୍ଥର କୁରାଢୀ ଧାରେ ।


ଭଉଣୀର ପ୍ରେମ ରାକ୍ଷୀରେ ରହୁନି

ଦାମୀ ଉପହାରେ ଘୁରେ

ଜମି ଜମା ଖାତା କାଗଜ ପତ୍ରରେ

ନିଜ ଭାଗ ଖୋଜୁ ଥାଏ ।


ଭାଇର ପ୍ରେମ ଯେ ଲୁଚି ଲୁଚି କାନ୍ଦେ

ଅକୁହା ବେଦନା ନେଇ

ପରିବାର ପ୍ରେମ ଦିଗ ହରାଇଛି

ଆଗେ ଖାଲି ମରୁବାଲି ।


ହଳଦୀ ବସନ୍ତ କୋଇଲି ର ଡାକ

କିଶୋରୀ ର ସେଇ ମନ

ପ୍ରେମ ଆକର୍ଷଣ ମଧ୍ୟରେ ଫରକ

ବୁଝେନା ତା ତନୁ ମନ ।


ପ୍ରେମ ନଈରେ ସେ ପହଁରୀ ପହଁରୀ

ଶବ୍ଦର ଜୁଆରେ ଫସେ

କେତେବେଳେ ଡିଏଁ ଲକ୍ଷ୍ମଣରେଖା ଯେ

ନିଜକୁ ଜଣା ନଥାଏ ।


ପ୍ରେମରେ କେବେ ସେ ପ୍ରତାରିତ ହୁଏ

କ୍ଷତାକ୍ତ ହୁଏ ହୁଏ ହୃଦୟ

ଜାନି ଯଉତୁକ ସପତଣୀ ସାଜେ

ଏ କିବା ପ୍ରେମର ଟେକ ।


ପ୍ରେମରେ ବିଭୋର ତରୁଣୀର ମନ 

ସପନରେ ଭାସୁଥାଏ

ମଣିଷ ଚିହ୍ନିବା କଳାଟିକୁ ସିଏ

ପାଣିରେ ଫୋପାଡି ଦିଏ ।


ଭାସିଯାଏ ସିଏ ଶବ୍ଦର ସ୍ରୋତରେ

ଭଲ ମନ୍ଦ ଭୁଲିଯାଏ

ବିଶ୍ୱାସ କରି ଯେ କଣ୍ଟକିତ ପଥେ

ନିର୍ଦ୍ବନ୍ଦରେ ପାଦ ଦିଏ ।


ବିଶ୍ୱାସ ହଜାଇ ଧୋକା ଇଲାକାରେ

କ୍ଷତାକ୍ତ ହୁଅଇ ପ୍ରେମ

ସବୁ ଦେଇ କରି ନିଃସ୍ୱ ହୋଇ ଯାଏ

ଭୟେ କାଟୁଥାଏ ଦିନ ।


ଧମକ ଜାଲରେ ପ୍ରେମ ଛନ୍ଦି ହୋଇ

କ୍ଷତରୁ ରକତ ଝରେ 

ବିଶ୍ୱାସ ତାହାର ଆଶ୍ୱାସ ମାଗଇ

ପ୍ରତାରଣା ଖାଲି ମିଳେ ।


କେଉଁଠି ପାଗଳ ପ୍ରେମିକଟିଏ ଯେ

ପ୍ରେମିକାର ପଥ ଚାହେଁ

ବାପା ଜମିଦାରୀ ଟଙ୍କାର ଟ୍ରେଜରୀ

ନାହିଁ ବୋଲି ହାରିଯାଏ ।


ପ୍ରେମ ଏଠି ଖାଲି ରୂପ ବଦଳାଏ

ଏଣ୍ଡୁଅର ଗୁଣ ନେଇ

କ୍ଷତାକ୍ତ ପ୍ରେମରେ ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା

ରାହା ଯେ ଯାଆନ୍ତି ଭୁଲି ।


ପବିତ୍ର ପ୍ରେମ ଯେ ଅମୂଲ ମୂଲ ହେ

କିଏ ବୁଝୁଛି ତା ମର୍ମ

ଚତୁର୍ଦ୍ଦିଗେ ଖାଲି କ୍ଷତାକ୍ତ ପ୍ରେମର

ଶୁଭ ବିକଳ କ୍ରନ୍ଦନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract