Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Classics

4.6  

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Classics

କୃଷ୍ଣଙ୍କ ପ୍ରେୟସୀ ଜଣେ

କୃଷ୍ଣଙ୍କ ପ୍ରେୟସୀ ଜଣେ

1 min
26



ସନ୍ନ୍ୟାସିନୀ ସାଜି ଘୂରି ବୁଲୁଛି ମୁଁ

ତୁମରି ପ୍ରେମରେ ପଡ଼ି ,

ରାଜ ସୁଖ ଶିରୀ ତୁଚ୍ଛ ମଣୁଅଛି 

ତୁମରି ସାନିଧ୍ୟ ଲୋଡ଼ି ।


ଶୁଣୁଅଛି କେତେ ଲୋକ ଅପବାଦ

ସେଥିକୁ ନାହିଁ ମୋ ଧ୍ୟାନ ,

ତୁମେ ମୋର ସଖା,ପରମ ବାନ୍ଧବ

ଲୋଡ଼େ ତବ ଆଲିଙ୍ଗନ ।


ଘେନାକର ମୋର ଭକ୍ତି ନଇବେଦ୍ୟ

ମୋହନ ମୁରଲୀ ଧାରୀ ,

ଦିଅ ଦରଶନ ସକଳ ସନ୍ତାପ

ମୋ ଜୀବନୁ ଯାଉ ସରି ।


ତୋଳି ନିଅ ତୁମ ବାହୁ ଡୋରେ ନାଥ

ଦିବ୍ୟାନନ୍ଦେ ଯିବି ମଜ୍ଜି ,

ଧରିନେବି ମୋର ଅମୂଲ୍ୟ ସମ୍ପତ୍ତି

ପାଇଅଛି ବୋଲି ଖୋଜି ।


ତୁମରି ମନକୁ ତୋଷ କରିବି ହେ

ନୃତ୍ୟ,ସଙ୍ଗୀତର ତାନେ ,

ଦୁନିଆ ଆଗରେ ଖୋଲି କହିବି ମୁଁ

କୃଷ୍ଣଙ୍କ ପ୍ରେୟସୀ ଜଣେ ।




Rate this content
Log in