Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mami Majhi

Abstract

4.0  

Mami Majhi

Abstract

କରୋନା ଯୋଗୁଁ ପରିବର୍ତ୍ତନ

କରୋନା ଯୋଗୁଁ ପରିବର୍ତ୍ତନ

1 min
252



କରୋନା କରୋନା କରୋନା,

ପିଲା ଠୁ ବୃଦ୍ଧ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ତା'ର ନାମ ଜଣା ।

କେଉଁଠି ନୁହେଁ ସେ ଅଜଣା,

ସବୁଠାରେ ସିଏ ଜଣାଶୁଣା ।

ବିଶ୍ୱକୁ ସିଏ ଏମିତି ଆସିଲା 

ରଚିଗଲା ଇତିହାସ,

ମଣିଷ ଜୀବନର ଅଭ୍ୟାସ କରି ପରିବର୍ତ୍ତନ

କରୁଛି ସେ ଉପହାସ ।

ମୁଁ ବୁଲୁଥିଲି ଖୋଲା ଆକାଶ ରେ

ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗ ପରି,

କଲେଜ ଯାଉଥିଲି ସାଙ୍ଗସାଥି ମେଳେ

କେତେ କେତେ ମଜା କରି ।

ଖାଉଥିଲୁ ଆମେ ରାସ୍ତା ପାଖରେ

ଗୁପଚୁପ୍ ଦହିବରା,

କେତେ ବଢିଆ ଲାଗୁଥିଲା ସତେ

ସେ ମୁହୂର୍ତ୍ତଟି ଅପାଶୋରା ।

କ୍ଳାସ୍ ରେ ବସିଣ ପଢୁଥିଲୁ ପାଠ

କେତେ ସୁନ୍ଦର କରି,

ସାର୍ ମାନେ ଯେ ପାଠ ସହିତ

ପ୍ରଶ୍ନ ପଚାରୁଥିଲେ ଗୋଟି ଗୋଟି କରି ।

ବର୍ତ୍ତମାନ ସବୁ ଓଲଟି ଯାଇଛି

କେବଳ କରୋନା ପାଇଁ,

ମୁକ୍ତ ବିହଙ୍ଗ ମୁଁ ବନ୍ଦୀ ହୋଇଛି

ପୂର୍ବ ପରି ବୁଲେନାହିଁ ।

କଲେଜ ଯିବା ତ ମନା ହୋଇଛି

ଘରେ ବସି ପଢେ ପାଠ,

ଅନଲାଇନ୍ ରେ କ୍ଳାସ୍ ହେଉଛି

ନାହିଁ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ବାଟ ।

କଲେଜ ଖୋଲିଲେ କରୋନା ସଂକ୍ରମଣ

ସଂଖ୍ୟା ବଢିଯିବାର ଭାରି,

ତେଣୁ କରି ସିନା ସରକାର ଆମ

ଅନଲାଇନ୍ କ୍ଳାସ୍ କରିଛନ୍ତି ଜାରି ।

ଆଜି ଆଉ ସେଇ ରାସ୍ତା କଡରେ

ଗୁପଚୁପ୍ ଦହିବରା ଠେଲା ନାହିଁ,

ତାଲାବନ୍ଦ ଲାଗି ରହିଛନ୍ତି ଘରେ

ପରସ୍ପର ମୁହଁ ଚାହିଁ ।

ସାଙ୍ଗସାଥି ମେଳେ ଖଟି ମଜା କଥା

ମନେପଡେ ବାରମ୍ବାର,

କରୋନାର ଏହି ବିଭୀଷିକାରେ

ଆଖିରୁ ଅଶ୍ରୁ ବହେ ଝରଝର ।

ସବୁଦିନ ପାଇଁ ଆମ ପୃଥିବୀରୁ 

ବିଲୀନ ହୁଅନ୍ତା କି ଏ କରୋନା,

ହସି ଉଠନ୍ତା ଜୀବଜଗତ

ଖୁସିରେ ହୋଇଣ ଆନମନା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract