Mami Majhi

Abstract

4.5  

Mami Majhi

Abstract

ରାକ୍ଷୀ

ରାକ୍ଷୀ

1 min
239


ଆଜି ପବିତ୍ର ରାକ୍ଷୀ ବନ୍ଧନ ,

ଭାଇ ଭଉଣୀ ଙ୍କ ସ୍ନେହ ର ଦିନ ।

ଯେତେ ରାଗରୁଷା ଥିଲେ ମନରେ,

ଭାଇ କୁ ବାନ୍ଧଇ ରାକ୍ଷୀ ଆଜି ଦିନରେ ।

ଯେଉଁ ଭଉଣୀ ର ଭାଇ ଥିବ ,

ଆଜି ଦିିିନରେ ସେ କେତେ ଖୁସି ହେବ ।

ଦୁୁଃଖ ଲାଗେ ମୋତେ ମୋ ଭାଇ ନାହିଁ,

କାହାକୁ ଏକଥା କହିବିି ମୁହିଁ ।

ଆଜି ପବିତ୍ର ରାକ୍ଷୀ ର ଦିନ ,

ଦୁୁଃଖରେ ଭାଙ୍ଗିି ଯାଏ ମୋ ମନ ।

ଯଦି ଥାଆନ୍ତା ଭାଇ ମୋହରି,

ରାକ୍ଷୀ ବାନ୍ଧନ୍ତି ମୁଁ ହାତେ ତାହାରି ।

କବିତା ନୁୁହେଁଁ ଏ ମୋ ମନକଥା ,

ଲେଖିବା ବେଳେ ମନକୁ ମୋ ହୁଅଇ ବ୍ୟଥା ।

କଥା ଭାଇର ଭାବିକରି,

ମୋ ଆଖିରେ ଲୁହ ଯାଏ ସେ ଝରି ।

ମୋ ଆଖିରୁ ଲୁହ ଯେବେ ଝରଇ,

ମୋ ପାଶେ ମୋ ଭାଇକୁ ଅନୁଭବ କରଇ ।

କହେ ସେ "କାନ୍ଦନା ସୁନା ଭଉଣୀ,

ଆଖିରୁ ଝରାନା ଝରଣା ପାଣି ।

ମୁଁ କାଳ ର ନିଶି ରେ ଯାଇଛି ହଜି,

ଯେତେ ଚାହିଁଲେ ବି ପାଇବୁନି ଖୋଜି ।"

ଲୁୁୁହର ସାଗର ଆଖିବନ୍ଧ ଭାଙ୍ଗିି ଲହରୀ ଯାଉଛି ମାଡ଼ି,

ଏ ଦୁନିଆ କୁ ମୁଁଁ ଆସିବା ଆଗରୁ ମୋ ଭାଇ ଯାଇଛି ଛାଡ଼ି।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract