କୋଉଠି ପାଇବି ତୁମକୁ
କୋଉଠି ପାଇବି ତୁମକୁ
ଆଉ ସହି ହେଉନି
ଏ କରୋନାର ମୁୃତ୍ଯୁ
ଏ କରୋନାର କରାଳ ଛାୟାରେ
ଥରେ ଅଗ୍ନୀସାଜି ଜଳାଇଦିଅ ମତେ ।
ମିଶେଇ ଦିଅ ଶ୍ମଶାନ ମାଟିରେ
ତୁମ ସାନ୍ନିଧିରେ ପାଉଁଶ ହେବାକୁ ମୁଁ ରାଜି
ତୁମ ଅସହାୟ ଯନ୍ତଣା ଆଉ ଦେଖି ହେଉନି
ଏ ଲୁଚକାଳି ଖେଳ କାହିଁକି ?
ସତରେ ଥରେ ତୁମେ ଆସ ମୋ ସାମ୍ନାକୁ
ସହି ନହେଉ ପଛେ ତୁମ ଦିବ୍ଯ ଚକ୍ଷୁର ପ୍ରହାର ା
ଆଜି ତୁମ ଅନୁପସ୍ଥିତି ଶୁନ୍ଯତା
ଆଉ ଦେଖି ସହି ହେଉନାହିଁ
ଆସ ଥରେ ମୋ ପାଖକୁ
ହସି ଉଠିବ ଏ ଦିନ ରାତି
ଇର୍ଷାରେ ଜଳିଯିବ ପବନ
ଆଜି ତୁମ ଅଦୃଶ୍ୟ ଠିକଣା
ମୁଁ ପାଇ ପାରୁନି ।
ଅମାପ ଦୂରତା ମଧ୍ଯରେ ମୁଁ
ତୁମର ଉପସ୍ଥିତି ପଂଚଭୁତିରେ ଲୀନ
ସହର,ଗଳି,କନ୍ଦି,ଆକାଶ ପୃଥିବୀ
ଆଉ ତମକୁ ମୁଁ କୋଉଠି ଖୋଜିବି ?