Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Inspirational

4  

Jagannath Barik

Inspirational

କୋଟିଏ ଗୁହାରୀ ଶୁଣିନ ହେ ହରି

କୋଟିଏ ଗୁହାରୀ ଶୁଣିନ ହେ ହରି

1 min
566


କୋଟିଏ ଗୁହାରି  ଶୁଣିନ ହେ ହରି

   ଗୋଟିଏ ଶୁଣିବା ହେଉ

ତୋ ବଡ଼ଦାଣ୍ଡରେ  ରଥଚକ ତଳେ

   ମୋ ଜୀବନ ଚାଲିଯାଉ ।


ଚାହିଁଥିବି ତୋର   ଚକା ନୟନକୁ

   ବହୁଥିବ ନେତ୍ରୁ ନୀର

କାଳିଆ କାଳିଆ   ତୁଣ୍ଡ ଘୋଷୁଥିବ

    ତ୍ରାହି କର ତ୍ରାହି କର ।


ଛଟପଟ ହୋଇ   ଗଡ଼ୁଥିବି ତହିଁ

   ବଡ଼ ଦେଉଳକୁ ଚାହିଁ

ଆଖିକୁ ତରାଟି   ଯିବ ପ୍ରାଣପକ୍ଷୀ

   ତୋ ପଦ ପିଞ୍ଜରେ ଧାଇଁ ।


ମୋ ଭଳି ପତିତ   ହେଉ ପ୍ରାଣପାତ

   ପତିତପାବନ ତଳେ

ନନ୍ଦିଘୋଷ ରଥ   ଘର୍ଘର ଶବଦ

    ଶଙ୍ଖ ଘଣ୍ଟା ତାଳେ ତାଳେ ।


ତୋ ଦେହ ତୁଳସୀ  କର୍ପୁର ସୁବାସ

    ଧୂପ ଗନ୍ଧ ମହ ମହ

ପବନେ ସଞ୍ଚରି  ମୋ ଦେହରେ ଖେଳି

   ଝାଡ଼ିଦେବ ପାପଚୟ ।


ଦଳିଦେବେ ମୋତେ  ତୋର ଭକ୍ତ କେତେ

  କାନ୍ଧେଇକି ନେବେ ଥୋକେ

ତୋ ସ୍ୱର୍ଗ ଦୁଆରେ   ଜାଳିବେ ଚିତାରେ

    ଏ ଭାଗ୍ୟ ମିଳିବ ସତେ ।


ହେଲେହେଁ ପାତକୀ  ଯମଦୂତେ ଆସି

    ନେବେ ନାହିଁ ସାହା ମୋର

ତୋର ବିଷ୍ଣୁଦୂତେ  ଆସିବେ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷେ

    ନେବେ ବଇକୁଣ୍ଠ ପୁର ।


କୋଟି ଜନ୍ମ ତୀର୍ଥ  ଫଳ ହେବ ପ୍ରାପ୍ତ

    ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରେ ଗଲେ ଜୀବନ

ଏତିକି ଗୁହାରି   ମଞ୍ଜୁର କର ହେ

   ଜଗା କରେ ନିବେଦନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational