Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anam Charan Sahoo

Inspirational

5.0  

Anam Charan Sahoo

Inspirational

ଶମନକୁ କିବା ଡର

ଶମନକୁ କିବା ଡର

1 min
273


ଶୀତ ସକାଳର ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ମୁଁ

ସରଗୁ ପଡିଛି ଝରି

ମୋ ରୂପ ପସରା ବଡ ମନୋହରା

ବିଶୁଦ୍ଧ ସୁବର୍ଣ୍ଣ ଜରି ।

ତମସା ଭରା ଏ ଶୀତୁଆ ଅନ୍ଧାରେ

ପଡିଅଛି ମୁହିଁ ଖସି

ନିଜେ ଜଳିବାକୁ ଦୁଃଖ ନାହିଁ ମୋର

ବାଣ୍ଟି ଚାଲିଥିବି ଖୁସି ।

ପର ଆପଣାର ଭୁଲି ଭେଦଭାବ

ସଭିଙ୍କ ହୃଦୟେ ରହେ

ସାରା ଦୁନିଆକୁ କରଇ ନିଜର

ଏକତାର ଗୀତି ଗାଏ ।

କ୍ଷଣିକ ଆୟୁଷ ପାଇ ଏ ସଂସାରେ

ଶମନକୁ କିବା ଡର

କରି ଭଲକାମ ରଖି ଯିବା ନାମ

ବୋଲାଇ ଜାତିର ବୀର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational