Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

କଇଁ

କଇଁ

1 min
225



ଆକାଶ ଛାତିରେ ଚନ୍ଦ୍ରମା

        କଇଁ ଫୁଟିଛି ଜଳେ 

ଏକ ଲୟେ ଚାହିଁ ରହିଛି 

      ସେ ନୀରବ ନିଶ୍ଚଳେ ।


ବାଦଲ ଦେହରେ ଜହ୍ନଟି

     ଯେବେ ଲୁଚି ଯାଉଛି

ଛଳ ଛଳ ଆଖି ତାହାର

       ମୁହଁ ଶୁଖି ଯାଉଛି ।


ଢଳ ଢଳ କଇଁ ପତରେ

      ପଡେ ବରଷା ବିନ୍ଦୁ 

ସେ ବିନ୍ଦୁ ଭିତରେ କଇଁଟି

    ଯେବେ ଦେଖେଟି ଇନ୍ଦୁ ।


ଜହ୍ନର ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାରେ ଝୁମି ସେ

       ତା'ର ପ୍ରେମରେ ଭିଜେ

ଶୀତଳ ସ୍ପର୍ଶର ଛୁଆଁରେ 

       ତାର ମନଟି ହଜେ ।


ଦିନ ସାରା ଜଳେ ଅପେକ୍ଷା

    କରେ ସିଏ ଜହ୍ନକୁ

ଜହ୍ନ ଯେବେ ଦିଶେ ଆକାଶେ

    ଖୋଲେ ତା' ପାଖୁଡାକୁ ।


ଜହ୍ନର ଶୀତଳ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାରେ 

       ଝୁମି ନାଚଇ ସିଏ

ପବନର ସାଥେ ଦୋହଲି

      ପ୍ରେମ ସଙ୍ଗୀତ ଗାଏ ।


ପ୍ରେମ ପାଗଳିନୀ କଇଁଟି

     ଝୁରେ ଜହ୍ନ ପ୍ରେମକୁ

ପ୍ରେମର ପ୍ରୀତିର ସ୍ପର୍ଶରେ 

     ପାଏ ତା' ସାନ୍ନିଧ୍ୟକୁ ।


ରଙ୍ଗ ବେରଙ୍ଗରେ ଫୁଟୁଛି

   ଧଳା, ନାଲି, ଗୋଲାପି

ନୀଳ, ହଳଦିଆ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ଯ 

      ଜହ୍ନ ଦେଖୁଛି ଛପି  ।


କଇଁ ଯେବେ ଚାହିଁ ଦିଅଇ

    ଟିକେ ଲାଜେଇ ଯାଏ

ମନ ହୃଦୟରୁ ଜହ୍ନକୁ

    ଭଲ ସେ ପାଉଥାଏ ।


ମନେ ମନେ ଜହ୍ନ ହସଇ 

    ଦେଖେ ତା'ର ମୁଖକୁ 

ହେଲେ ନା ଛୁଇଁ ପାରୁଛି

    ସିଏ କେବେ କଇଁକୁ ।


ପବିତ୍ର ତାଙ୍କର ବନ୍ଧନ

    ପ୍ରେମ ଅଟେ ଗୋପନ

ଗୋପନ ଭିତରେ ରହିଛି

    ଅପୂର୍ବ ସେ ମିଳନ ।


ଜହ୍ନ ବିନା ନା କୁମୁଦ

    କେବେ ଜଳେ ଫୁଟଇ 

ଫୁଟିବା ଆଗରୁ ଜଳରେ 

    ଦେଖେ ଚନ୍ଦ୍ରମା ଛାଇ ।


ଅପୂର୍ବ ତାଙ୍କର ବନ୍ଧନ

      ଯେତେ ହେଉ ଦୂରତା 

ଶାଶ୍ଵତ ପ୍ରେମରେ ହଜନ୍ତି

     ରହି ସେ ନୀରବତା ।


ପ୍ରେମ ପାଗଳିନୀ କଇଁଟି

     ସାଜେ ତା'ର ପ୍ରେମିକା

ଦୂରତାଟି ସିନା ରହିଛି 

    ଜହ୍ନ ଦିଏନା ଧୋକା ।


ଜହ୍ନ ଜୋଛନାରେ ନିଜକୁ 

      କଇଁ ହଜେଇ ଦିଏ

ଜାଣିପାରେ ନାହିଁ ଶର୍ବରୀ 

       ଯାଇ ପ୍ରଭାତ ହୁଏ ।


ପ୍ରଭାତ ହୋଇଲେ ପିଲାଏ

    ପୋଖରୀକୁ ଯାଆନ୍ତି 

ପୋଖରୀକୁ କଇଁ ଫୁଲକୁ

      ସିଏ ତୋଳି ଆଣନ୍ତି ।


ଭାଲୁକୁଣୀ ଓଷା କରନ୍ତି 

     କଇଁ ମାଳ ସଜେଇ

କଇଁ ଜହ୍ନ ଦୁହେଁ ଆମକୁ

    ଛନ୍ତି କିଛି ଶିଖେଇ ।

       

ପାଇବା ଅପେକ୍ଷା ତ୍ୟାଗରେ

    ଖୁସି ଥାଏ ବହୁତ

ଯେତେ ଦୂରେ ଥାଉ ସେ ପଛେ

    ବୁଝେ ପ୍ରେମ ମହତ୍ତ୍ଵ ।


ପ୍ରେମର ପବିତ୍ର ସର୍ବଦା 

    ରଖେ ବଜାୟ ଯିଏ

ଏଇ ଦୁନିଆରେ ସବୁଠୁ

    ବଡ ପ୍ରେମୀ ବୋଲାଏ ।


କେତେ ଦୂରତାରେ ରହନ୍ତି 

    କଇଁ, ଆକାଶେ ଶଶୀ

ପବିତ୍ର ତାଙ୍କର ଏ ପ୍ରେମ

     ତ୍ୟାଗ ଦିଅଇ ଖୁସି ।


ପାଇବା ଅପେକ୍ଷା ତ୍ୟାଗର 

    ବୁଝାନ୍ତି ସେ ମହତ୍ତ୍ଵ 

ଯେତେ ଦୂରେ ଯିଏ ଥାଆନ୍ତୁ

    ରହେ ପ୍ରେମ ବନ୍ଧୁତ୍ବ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract