Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Romance

4  

Jayashree Maharana

Romance

କହିବୁ ପ୍ରିୟଙ୍କୁ

କହିବୁ ପ୍ରିୟଙ୍କୁ

1 min
153


କପୋତ ତୁ ଉଡିଯାଇ କହିବୁ ପ୍ରିୟକୁ

ଚାହିଁ ରହିଅଛି  ମୁହିଁ ତାଙ୍କରି ପଥକୁ ।


ଆବେଗେ ଅଧିର ହୁଏ ମୋହମୁଗ୍ଧା ପ୍ରାଣ

ପ୍ରୀତିସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁ ମୋତେ ପକାଉଛି ରାଣ ।


ଦହୁଛି ବିରହାନଳ ଜୋଛନା ପରଶେ

ଝୁରୁଛି ଖିଆଲି ମନ ଗୁପ୍ତ ଅଭିଳାଷେ ।


ନୀରବ ନିଶିଥ ବିତେ ସ୍ୱପ୍ନୋତ୍ଥିତା ସାଜି

ଆଖିକୋଣେ ଅତୀତର ଉଙ୍କେ ସ୍ମୃତିରାଜି ।


ମନବନେ ଫୁଟୁନାହିଁ ଖୁସିର ସୁମନ

ଫଗୁଣ ବି ଲାଗୁଅଛି ମୋତେ ରଙ୍ଗହୀନ ।


କୋଳାହଳେ ଶୂନ୍ୟତାର ଅବାଧ ପ୍ରବେଶ

ସାଥୀ ବିନା ରାଗିଣୀର ଅନ୍ତରେ ବିରସ ।


ବ୍ୟଥାରେ ମଉଳି ଆଶା କ୍ଷୀଣ ଓଠେ ସ୍ୱର

ଅଜାଣତେ ଝରୁଅଛି ତପ୍ତ ଅଶ୍ରୁଧାର ।


ଶୀତୁଆ ଏ ସମୀରଣ ଭାରି ବେଦରଦୀ

ପ୍ରଣୟ ଗୀତିକା ପାଇଁ କରୁଅଛି ଜିଦ୍ଦି ।


କଟୁନାହିଁ ଦିନ ରାତି ମଗ୍ନ ଭାବନାରେ

ନିନ୍ଦୁଅଛି ଜୀବନକୁ ବସି ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ।



ଭୁଲିଲେ କି ପ୍ରିୟତମ ଦୂର ଦେଶ ଯାଇ

ମୋର କଥା ମନେ ତାଙ୍କ ପଡୁଛି କି ନାହିଁ ?


ପାଷାଣୀ ମୁଁ ଆଜି ତାଙ୍କ ଅନୁରାଗ ବିନା

ହୃଦୟେ ଭରିଛି କେତେ ଅକୁହା ବିତୃଷ୍ଣା ।



ତୁରନ୍ତ ଖବର ଦେବୁ ଖୋଜୁଛି ପ୍ରେୟସୀ

ଢାଳିଦେବେ ପ୍ରୀତି ସୁଧା ସିଏ ଫେରିଆସି ।


ଭରିଦେବେ ଅଗଣାରେ ପୁଲକର ବାସ

ତୁଟିଯିବ ଅନ୍ତରର ଯେତେ ଅବଶୋଶ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance