Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kali Kumar

Action Classics

4.0  

Kali Kumar

Action Classics

ଖେଳ ଶେଷ୍

ଖେଳ ଶେଷ୍

1 min
260


କାହିଁକି ଏତେ ଗର୍ବ, ଅହଂକାର, ଦର୍ପ 

କ'ଣ ବଞ୍ଚିଛ ବୋଲି ?

ନା, ଜୀବନ ତୁମର ବୋଲି ?


ତୁମେ ମୃତ୍ୟୁକୁ ଦେଖି ନାହଁ ବୋଲି

ମୃତ୍ୟୁ ନାହିଁ ବୋଲି ଭାବୁଛ କି ?


ତେବେ ତୁମେ ଭୁଲ୍ ଭାବୁଛ ।


ମୃତ୍ୟୁ ଠୁ ହିଁ ତ, ଜୀବନକୁ 

ମୁଁ ମାଗିଆଣିଛି; କେତେଟା

ନିଶ୍ୱାସ ବଦଳରେ ।


ଯଦି ଜୀବନକୁ ଦଣ୍ଡେ

ଉପଭୋଗ କରୁଛ, ତେବେ କର

କିନ୍ତୁ କେବଳ ସେଯାଏଁ

ଯେଯାଏଁ ନିଶ୍ୱାସଟା ବଳକା ହେଉଥିବ, ମୃତ୍ୟୁଠୁ ।


ଯେଉଁ ଦିନ ମୃତ୍ୟୁ ଠାରେ ବନ୍ଧା ପଡ଼ିଥିବା 

ନିଶ୍ୱାସ ସରିଲା, ଜାଣିବ

ସେ ଦିନ ସବୁ ଖେଳ ଶେଷ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action