Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anjana Naik,Deogarh

Abstract

4.3  

Anjana Naik,Deogarh

Abstract

ଖାଲି ହାତରେଖା

ଖାଲି ହାତରେଖା

1 min
228


ଭାବିଥିଲି ଘରଟିଏ କରି ସୁଖରେ ରହିବି 

ପରିବାର ଟିଏ ଗଢ଼ି ଦାୟୀତ୍ୱ ବୋହିବି 

ଘର ପରିବାରର ଆବଶ୍ୟକତା 

ପୁରଣ କରୁ କରୁ ଧାଁ ଦୌଡ଼ କରିକରି 

ନିୟତି ମୋତେ ପରିବ୍ରାଜକ କରିଦେଲା ।


ଭାବିଥିଲି ସଂସାରର ଭୁଲିବାକୁ ସବୁ ବନ୍ଧନ

ବହୁଦୂରେ ଏକାନ୍ତବାସରେ ରହିବି 

ସମୟ ମୋତେ ପରିବାର ବନ୍ଧନରେ ଛନ୍ଦି

ଜଞ୍ଜାଳମୟ ଘନଘୋର ନଦୀରେ 

ବିନା ଆହୁଲାର ଡଙ୍ଗାରେ ବସେଇ 

ଗଭୀର ଗଣ୍ଡରେ ଭସେଇଦେଲା ।


ମନରେ ତ ଅଶୁମାରି ଆଶା ଭରିଥିଲା 

ସ୍ବପ୍ନତ ଅନେକ ପ୍ରଶସ୍ତ ଥିଲା ଜୀବନରେ 

ରାତି ଛୋଟିଆ ମିଳିଲା,

ଆଖିରେ ଲୁହ ଭରିଥିଲା

ନିଦରେ ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖିଥାନ୍ତି ଅନେକ ଅବାସ୍ତବ 

ମୋ ଆଖିରେ ନିଦ ପାଇଁ ଯାଗା ବି ନଥିଲା ।


ଭାଗ୍ୟ ଭଗବାନଙ୍କ ଉପରେ ସବୁ ଛାଡ଼ିଦେଇ 

ନିଜେ ଜିଇଁବା ଶିଖୁଥିଲି  

ପରୀକ୍ଷା ଦେଇ ଦେଇ ଧକ୍କା ଖାଇ ଖାଇ 

ପାଇଲି କେତେ ହାରିଲି କେତେ 

ହିସାବ କରିବାରୁ ଜାଣିଗଲି

ହାତରେ ଖାଲି ରେଖାମାନ ହିଁ ରହି ଥିଲା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract