Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Abstract Inspirational Others

4  

Chittaranjan Nanda

Abstract Inspirational Others

କେତେ ଯେ ସେଫାଳୀ ଝଡି ତ ଗଲେଣି

କେତେ ଯେ ସେଫାଳୀ ଝଡି ତ ଗଲେଣି

1 min
9



ପାଞ୍ଚ ଶହ ବରଷ ପ୍ରତୀକ୍ଷାର ଅନ୍ତେ

 ଯୁଦ୍ଧଜୟୀ ହୋଇ ରାମ 

ହେଲେଣି ଉପସ୍ଥିତ, ଭାରତୀୟଙ୍କର 

ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେବ ମନସ୍କାମ ।


ସରବେ ଅଛନ୍ତି ଅପେକ୍ଷାରେ ଉଦାସିଆ

ଅନ୍ୟାୟ ରାତି ପରେ

ବାଜୁଛି ବାଜା କୁଳୁକୁଳୁ ଝରଣାରୂପୀ 

ଆନନ୍ଦଭରା ଶବଦରେ  ।


ବିଭିନ୍ନ ବାସ୍ନାର ମହକରେ, ଆରେ ମଣିଷ 

ତୁ ସପନ ଦେଖୁଛୁ,

ପ୍ରେମ ଦୟା କ୍ଷମା ସହ ଏ ଦେଶେ ରାମ

ରାଜ୍ୟ ହେବ ଭାବୁଛୁ ।


ସ୍ବପ୍ନ ଫଗୁଣରେ ମେଞ୍ଚା ମେଞ୍ଚା ଅବିରରେ 

ଫଗୁଣକୁ ଖୋଜୁଛୁ

ଦୁର୍ନୀତିର ଗନ୍ତାଘରେ ରାମରାଜ୍ୟ କଥାଟି, 

ଚିନ୍ତା କିଆଁ କରୁଛୁ ।


ଦଳୀୟ ମାୟା ବନ୍ଧନେ ପଡିଛି ତୋ ମନ 

ନାହିଁ ତାର ଗତି ମୁକ୍ତି 

ପୁଂଜିପତିର ଶୋଷଣ କଷଣ ବିସ୍ତାର କରି

ଅଛି ଯେବେ ତୋ ମତି ।


ମୁଁ ତ ସର୍ବସ୍ୟ, ନିତ୍ୟ ବିରାଜି ଯେବେ 

ମନଟିରେ ରାଜୁତି କରଇ 

ବାହାସ୍ଫୋଟ ମାରିଲେ ଖାଲି, ସତ୍ୟର ରାଜୁତି 

ହୁଏ କେବେ କି ଭାଇ ।


ଯେବେ ଜଣେ କହଇ ବିରାଟ, ଦୁନିଆରେ 

ପାରିବ କିଏ ହରାଇ 

ରହିବ ନାହିଁ ଗର୍ବ, ନରହିବ ଚିହ୍ନ ବର୍ଣ୍ଣ କହିଲେ 

ସଭିଙ୍କୁ ଜିଣିବି ମୁହିଁ ।


ସୁନେଳି କିରଣେ ଘାସ ଗାଲିଚାରେ ଝରା 

ସେଫାଳୀର ହୁଏ ଶେଷ

କେତେ ଯେ ସେଫାଳୀ ଝଡି ତ ଗଲେଣି

ମନେ ନେଇ ଅବଶୋଷ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract