Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kali Kumar

Tragedy

3  

Kali Kumar

Tragedy

କେହି ବୁଝନ୍ତିନି

କେହି ବୁଝନ୍ତିନି

1 min
257


ସାରାରାତି ଚେଇଁ ଚେଇଁ

ଆଖିର ଶ୍ଵେତ ପରଦାଟି

ସକାଳକୁ ନାଲି,

ଯିଏ ଦେଖିଲା, ସିଏ କହିଲା

ମଣିଷ ନୁହଁ,

ନିଶାସକ୍ତ ପଶୁଟିଏ ବୋଲି।


କିନ୍ତୁ

କେହି ବୁଝିଲେନି

ଅଗ୍ନିର ରଙ୍ଗ ବି ନାଲି;

ଗତକାଲି ସାରାରାତି

ମୁଁ ବି ତ ବିରହାଗ୍ନିରେ ଜଳିଥିଲି ।


ସାରାରାତି ବସି ବସି

ଦେହର ରକ୍ତ ଓ ପାଣିକୁ

ବରଫ ସଜାଇଥିଲି,

ଯିଏ ଦେଖିଲା, ସିଏ କହିଲା

ମଣିଷ ନା ପଥରଟିଏ ।


କିନ୍ତୁ

କେହି ବୁଝିଲେନି

ନିରବତାର ରୂପ ବି ସ୍ଥାଣୁ ଓ ଗମ୍ଭୀର

ଗତକାଲି ସାରାରାତି

ମୁଁ ବି ତ ନୀରବେ ବିତେଇଥିଲି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy