Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4  

Niranjan Mishra

Inspirational

କବିତା ପୃଷ୍ଠା

କବିତା ପୃଷ୍ଠା

1 min
302



କେଉଁ ଏକ ଅଜ୍ଞାତ ରାଜ୍ୟରୁ

ଉଭା ଆସି କବିର ମାନସେ ।


ଆଙ୍କି ହେଲା କାଗଜ ପୃଷ୍ଠାରେ

ଅବା ଏବେ ନୋଟ୍ ପ୍ୟାଡରେ ସେ।


ଶବ୍ଦମାନେ ଭୂମିରୁ ଭୂମାକୁ

ସ୍ପର୍ଶ କରି ଆସୁଛନ୍ତି ଭାସି ।


ବଳାହକ ମାଳା କିବା ସତେ

ଆନନ୍ଦରେ ଊଡୁଛନ୍ତି ହସି ।


ନିଦାରୁଣ କଷଣରୁ ହେଉ

ହେଉ ଅବା ନିଜାନନ୍ଦ ସୁଖୁଁ ।


ଭାସି ଆସୁ ସାଗର ବକ୍ଷରୁ

ଚିିରି ଆସୁ ସଂସାରର ବୁକୁ ।


ଅଙ୍ଗେ ନିଭା ଅଲିଭା ସ୍ମୃତିରୁ

ଆସୁ ହର୍ଷ ବିଷାଦ ସହିତ ।


ଆସୁ ଅବା ପରୀ ରାଇଜରୁ

ହେଉ ଅବା କଳ୍ପନାପ୍ରସୂତ ।


କବିତା ସେ ହସାଏ ରସାଏ

କେବେ ଅବା ଝୁରାଏ କନ୍ଦାଏ ।


ଭରସା ବାରତା କେବେ ଦିଏ

ଆନନ୍ଦାଶ୍ରୁ କେବେ ବା ବୁହାଏ ।


ଅବଜ୍ଞାର ଭାବ ହିଁ ନଥାଏ

ମନେ କିଛି ଛାପ ଛାଡିଯାଏ ।


ଉଦ୍ଦାମର ଉଦ୍ଦୀପନା ସ୍ୱର

କବିତାରୁ କେବେ ବାରିହୁଏ ।


ପ୍ରେରଣା ସେ କୋଟି ହୃଦୟର

ଅଧ୍ୟାତ୍ମ ବାରତା କେବେ ଦିଏ ।


ସତ୍ଯ ଶିବ ସୁନ୍ଦର ରୂପରେ

ସ୍ବୟଂ ଆସି ଆବିର୍ଭୂତ ହୁଏ ।


କବିିତାର ପୃଷ୍ଠାଟିଏ ପଢି

ହୃଦେ ତାକୁ ଅନୁଭବ କର ।


ଅକ୍ଷର ବ୍ରହ୍ମ ସ୍ବରୂପ ସେହି

ସେ ବ୍ରହ୍ମକୁ କର ଅଙ୍ଗୀକାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational