Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Action Inspirational

4  

Satyanarayan Sahoo

Action Inspirational

କାମାକ୍ଷା ମାଆ ଆଷାଢ଼େ ସାହା

କାମାକ୍ଷା ମାଆ ଆଷାଢ଼େ ସାହା

1 min
5



କାମାକ୍ଷା ମାଆ ଆଷାଢ଼େ ସାହା

ଦକ୍ଷ ସୂତା ସତୀ ପତି ଅପମାନ

ନ ସହି ଅନଳେ ଝାସ

ଦେବାରୁ ତାହାଙ୍କ ଶରୀର କୁ ଧରି

କନ୍ଧେ କ୍ରୋଧେ କୃତିବାସ ।

ଦୁର୍ବିସହ କୋପ ଖେଦ ଯେ ଅମାପ

ଆରମ୍ଭ କଲେ ତାଣ୍ଡବ

ଦଲ ଦାଲ ହୋଇ କମ୍ଫିଲା ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ

ପ୍ରମାଦ ଗଣିଲେ ସର୍ବ ।

ଦେବଏ ବ୍ରହ୍ମା ଙ୍କ ସହିତେ ବିଷ୍ଣୁ ଙ୍କ

 ନିକଟ ରେ କଲେ ସ୍ତୁତି

ଦୟାମୟ ହରି ଶଙ୍କର କୋପ ରୁ

ରକ୍ଷା କର ଶିଘ୍ର ସୃଷ୍ଟି ।

ଦେବ ଙ୍କ ଆରତ ଜଣାଣେ ତୁରିତ

ବାହାର ହୋଇଲେ ହରି

ଦେବୀ ଙ୍କ ଶବ କୁ ପେଶି ସେ ଚକ୍ର କୁ

ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ ଦେଲେ କରି ।

ଦେହାଂଶ ତାଙ୍କ ର ଯେଉଁଠି ଯେଉଁଠି

ପଡିଲା ଯାଇ ଛିଟିକି

ଦେବୀ ପୀଠ ହୋଇ ବିଖ୍ୟାତ ହୋଇଲା

ଶକତି କ୍ଷେତ୍ର ବୋଲି କି ।

ଦିଆ ଗଲା ନାମ କାମାକ୍ଷା ବୋଲିଣ

ଆସାମ ର କାମ ରୂପ

ଦୂରେ ଏକାବନ ସ୍ଥାନ ଭିନ୍ନ ନାମ

ଏକାବନ ଶକ୍ତି ପୀଠ ।

ଦିସପୁର ଠାରୁ ଯେ ଅଳପ ଦୂର

କାମ ରୂପ ର ନିକଟ

ଦେବୀ ଙ୍କ ଯୋନି ଟି ପଡ଼ି ଥିଲା ସେଠି

ଏକ ସରୋବର ତଟ ।

ଦୂର ଦୂରାନ୍ତର ଭକତ ତାନ୍ତ୍ରିକ

ମାନଙ୍କ ସାଧନା କ୍ଷେତ୍ର

ଦୁଃଖ ବିନାସିନୀ କାମାକ୍ଷା ଜନନୀ

ଭାବ ରେ ତହିଁ ପୂଜିତ ।

ଦାରୁଣ ବିପତ୍ତି ତାରଣ କରନ୍ତି

କାମାକ୍ଷା ମାଆ ଭକ୍ତ ଙ୍କ

ଦୀର୍ଘ ତିନି ଦିନ ଆଷାଢ଼ ମାସ ରେ

ସପ୍ତମୀ ର ଠାରୁ ତାଙ୍କ ।

ଦୈବୀ ଦୁର୍ବିପାକ ବିନାଶେ ପାଳନ୍ତି

ଅମ୍ବୁବାଚୀ ମେଳା ନାମେ

ଦୀର୍ଘ ଦିନ ଧରି ଉତ୍ସବ ମୁଖର

 ଅନୁଷ୍ଠିତ ରାତି ଦିନେ ।

ଦେବୀ ହୋଇ ଥାନ୍ତି ଋତୁମତୀ ସେହି

ତିନି ଟି ଦିନ ପାଇଁ କି

ଦର୍ଶନ ନିଷେଧ ହେଇଥାଏ ଏହି

ଦିନ ମାନ ଙ୍କ ରେ ସେଠି ।

ଦେଶ ବିଦେଶ ର ସାଧକ ତାନ୍ତ୍ରିକ

ଭକତ ଜନ ଙ୍କ ପାଇଁ

ଦେବୀ ଙ୍କର ରଜସ୍ଵଳା ର ସଙ୍କେତ

ଥାଏ ବହନ କରାଇ ।

ଦର୍ଶନ ଦିଅନ୍ତି ଚତୁର୍ଥ ଦିବସେ

ଶୁଦ୍ଧସ୍ନାନେ ପୂତ ହୋଇ

ଦର୍ଶନାଭିଳାସୀ ଯେତେକ ବିଶ୍ୱାସୀ

ଭକ୍ତ ଅଭିଷ୍ଟ ଜଣାନ୍ତି ।

ଦୟାମୟୀ ଦେବୀ ସେ କାମାଖ୍ୟା ମାଆ

ପୁରାନ୍ତି ହୃଷ୍ଟ ଚିତ୍ତ ରେ

ଦେବୀ କlମାଖ୍ୟା ଲୋ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ଦେବତୀ

ସାହା ହେଉ ଆଷାଢ଼ ରେ ।

ଦୟା ରେ ତୋହର ହୁଏ ପୋଖରୀର

ଜଳ ନାଲିଆ ବରଣ

ଦୁଗ୍ଧ ବା ପ୍ରସାଦ ଭାବ ରେ ତାହାକୁ

ସେବନ୍ତି ଭକତ ଜନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action