Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit raut

Action

4  

Ajit raut

Action

ЁЯОВЁЯОВрмЖрмЧрмХрнБ рммрмврнБрмЫрм┐ рмжрнЗрм╢ЁЯОВЁЯОВ

ЁЯОВЁЯОВрмЖрмЧрмХрнБ рммрмврнБрмЫрм┐ рмжрнЗрм╢ЁЯОВЁЯОВ

1 min
188


рмЧрнНрм░рм╛рморм░ рммрм┐рмХрм╛рм╢ рм╣рнЗрмЙрмЕрмЫрм┐ рмПрммрнЗ

рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХ рмЖрм╢рнАрм╖ рммрм│рнЗ

рм╕рммрнБ рмХрнНрм╖рнЗрмдрнНрм░рнЗ рмЖрмо рмЖрмЬрм┐рм░ рмЬрмирмдрм╛

рммрмврнБрмЫрмирнНрмдрм┐ рмХрм░рнНрмо рммрм│рнЗредрнзред 


рмирм┐рм╕рнНрммрм╛рм░рнНрме рм╕рнЗрммрм╛рм░ рмЖрм▓рнЛрмХ рмЬрм╛рмЧрм┐рмЫрм┐

рмзрм░рм┐рмдрнНрм░рнА рм╣рнЛрмЗрмЫрм┐ рмзрмирнНрнЯ

рмХрм░рнНрмо рмкрмернЗ рмжрнЗрм╢ рмЖрмЧрнЗрмЗ рмЪрм╛рм▓рм┐рмЫрм┐

рмжрнЗрм╢рмХрнБ рморм┐рм│рнБрмЫрм┐ рморм╛рмирнНрнЯредрниред


рмЕрмкрнБрм░рнНрмм рмкрнНрм░рмХрм╛рм╢ рмкрнНрм░рмЬрнНрмЬрм│рм┐рмд рм╣рнБрмП

рмПрм╣рм┐рмд рмжрнЗрм╢ рмЧрнМрм░рмм

рмЦрнБрм╕рм┐рм░рнЗ рмЕрмЫрмирнНрмдрм┐ рмжрнЗрм╢рммрм╛рм╕рнА рмЖрмЬрм┐

рморм┐рм│рнБрмЫрм┐ рмЕрмдрм┐ рм╕рнБрмнрм╛рмЧрнНрнЯредрнйред


рмкрнБрм░рнБрмгрм╛ рм╕рмВрм╕рнНрмХрнГрмдрм┐ рмлрнЗрм░рм┐ рмЖрм╕рм┐рмЕрмЫрм┐

рм╕рнБрмнрм╛рмЧрнНрнЯ рмЕрмЯрнЗ рмнрнВрморм┐рм░

рмЖрмжрм░рнЗ рмирм┐рмЕрмирнНрмдрм┐ рмнрм╛рм░рмдрм░ рмирм╛рмЖ  

рмХрнБрмдрм╛рм░рнНрме рмнрнВрморм┐ рмЖрморм░редрнкред


рмзрм░рнНрморммрм│рнЗ рмЖрмЬрм┐ рморми рмЬрм┐рмдрнБрмЫрнБ

рм╢рмХрнНрмдрм┐рммрм│рнЗ рм╢рмдрнНрм░рнБ рмЬрм┐рмдрм┐рм▓рнБ

рмЖрмдрнНрмормирм┐рм░рнНрмнрм░ рм╕рнЗ рмормирнНрмдрнНрм░ рм╣рм┐рмБ рм╣рнЛрмЗрм▓рм╛

рмирм┐рм╕рнНрм╡рм╛рм░рнНрме рмжрнЗрм╢ рмХрм░рм┐рм▓рнБредрнлред


рм░рм╛рморм░рм╛рмо рмирм╛рмо рмЬрмкрнБрмЫрмирнНрмдрм┐ рмЬрмирнЗ

рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рм╣рнЛрмЗрм▓рм╛ рмжрнЗрм╢

рммрм┐рм╢рнНрмм рммрм┐рмХрнНрм╖рнНрнЯрм╛рмд рм╕рнЗ рмормирнНрмжрм┐рм░ рм╣рнЗрмЙрмЫрм┐

рм░рм╛рморм░рм╛рмЬрнНрнЯ рм╣рнЗрм│рм╛ рмжрнЗрм╢рнЗредрнмред


рмЧрнНрм░рм╛рморм░ рммрм┐рмХрм╛рм╢ рм╣рнЗрмЙрмЕрмЫрм┐ рмПрммрнЗ

рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХ рмЖрм╢рнАрм╖ рммрм│рнЗ

рм╕рммрнБ рмХрнНрм╖рнЗрмдрнНрм░рнЗ рмЖрмо рмЖрмЬрм┐рм░ рмЬрмирмдрм╛

рммрмврнБрмЫрмирнНрмдрм┐ рмХрм░рнНрмо рммрм│рнЗредрннред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action