Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Abstract

4  

Niranjan Mishra

Abstract

କାଳରାତ୍ରି

କାଳରାତ୍ରି

1 min
224



ମାତା କାଳରାତ୍ରି ସପ୍ତମ ଶକତି

ଖ୍ୟାତ ଦୁର୍ଗା ମାତାଙ୍କର ।

ମସ୍ତକର କେଶ ମୁକୁଳା ସ୍ୱରୂପ

ରଙ୍ଗ କଳା ଅନ୍ଧକାର ।୧।

କଣ୍ଠେ ଝଟ ଝଟ ବିଜୁଳି ସମାନ

ମାଳାଟିଏ ମାତାଙ୍କର ।

ତିନି ନେତ୍ର ତାଙ୍କ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ସମାନ

ଦିଶୁଥାଇ ଗୋଲାକାର ।୨।

ଚତୁର୍ଭୁଜା ନଗ୍ନା ମାତା ନିଜ ଖର

ବାହନ ଉପରେ ସ୍ଥିତ ।

ଶ୍ୱାସ ପ୍ରଶ୍ୱାସରେ ଅଗ୍ନିର ପ୍ରଖର

ଜ୍ୱାଳା ହୁଅଇ ନିର୍ଗତ ।୩।

ଦକ୍ଷ ଉର୍ଦ୍ଧ୍ଵ କର ବରଦ ମୁଦ୍ରାରେ

ଉଠାଇ ଥାଆନ୍ତି ଟେକି ।

ନିମ୍ନ କର ତାଙ୍କ ଅଭୟ ମୁଦ୍ରାରେ

ସଦା ସେ ଥାଆନ୍ତି ରଖି ।୪।

ବାମ ଉର୍ଦ୍ଧ୍ଵ କରେ ଲୁହାର କଣ୍ଟକ

ନିମ୍ନ କରରେ କଟାର ।

ଧାରଣ କରନ୍ତି ମାତା କାଳରାତ୍ରି

ରୂପ ଘୋର ଭୟଙ୍କର ।୫।

ଶୁଭ ଫଳ ସଦା ଭକତଙ୍କୁ ଦେଇ

ଶୁଭଙ୍କରୀ ସେ ବୋଲନ୍ତି ।

ଦରଶନେ ତାଙ୍କ ଆତଙ୍କିତ ଭୀତ

ଭକତ କେବେ ନୁହନ୍ତି ।୬।

ଦୁର୍ଗାପୂଜା କାଳେ ସପ୍ତମ ଦିନରେ

ପୂଜା କାଳରାତ୍ରିଙ୍କର ।

ରହିଛି ବିଧାନ ସାଧକର ମନ

ଥାଏ ଚକ୍ର ସହସ୍ରାର ।୭।

ସକଳ ପାତକ ବିଘ୍ନ କ୍ଷୟ ହୋଇ

ମାତାଙ୍କ ସ୍ୱରୂପେ ଲୀନ ।

ସକଳ ସିଦ୍ଧିର କପାଟିକା ଖୋଲି

ମିଳଇ ଅକ୍ଷୟ ପୁଣ୍ୟ ।୮।

ଦୁଷ୍ଟ ବିନାଶିନୀ ମାତାଙ୍କ ସ୍ମରଣେ

ଦାନବ ରାକ୍ଷସ ଦୈତ୍ୟ ।

ଭୂତ ପ୍ରେତ ଆଦି ଯାଆନ୍ତି ପଳାଇ

ହୋଇ ସର୍ବେ ଭୟଭୀତ ।୯।

ଗ୍ରହଦୋଷ ଦୂର ଅଗ୍ନି ଜଳ ଜନ୍ତୁ

ଶତ୍ରୁ ରାତ୍ରି ଆଦି ଭୟ ।

ମାତାଙ୍କ କୃପାରୁ କିଛି ନଲାଗଇ

ସାଧକ ରହେ ନିର୍ଭୟ ।୧୦।

କାୟିକ ବାଚିକ ମାନସିକ ଯମ

ନିୟମ ସଂଯମ ମାନ ।

ସର୍ବ ଶୁଭ ହେବ କଲେ ମାତାଙ୍କର

ସ୍ମରଣ ପୂଜନ ଧ୍ୟାନ ।୧୧।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract