Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sumanta behera

Children

3  

sumanta behera

Children

କାକ ଓ କେକୀ

କାକ ଓ କେକୀ

1 min
201


କାକ ଛୁଆ ଦିନେ ତା' ମାଆ ପାଖରେ

   କହିଲା କରି ସେ ଶୋକ ।

ରୂପଟି ଆମର ଅସୁନ୍ଦର ଭାରି

   ଲାଗୁଅଛି ତେଣୁ ଦୁଃଖ ।।


ପାଖେ ଦେଖ କେକୀ ନାଚୁଛି ଆନନ୍ଦେ

   ଦିଶୁଛି ସୁନ୍ଦର ଭାରି ।

ଇଛା ମୋ ହେଉଛି ନାଚିଥାନ୍ତି ମୁହିଁ

   ତାଙ୍କ ଭଳି ରୂପ ଧରି ।।


ଏହି ସମୟରେ ଆସିଲା ଶିକାରୀ

   ମାରିଲା ଗୋଟିଏ ତୀର ।

ଲୁଚିଗଲେ ସବୁ ମୟୂର ବଣରେ

   ମନେ ଥିଲା ତାଙ୍କ ଡର ।।


ଏହି ଦୃଶ୍ୟ ଦେଖି ଡରି କାକ ଛୁଆ

   ମାଆ କୋଳେ ଗଲା ଲୁଚି ।

ମାଆ କହୁଥିଲେ ଡରୁଛୁ କାହିଁକି

   ହେବ ନାହିଁ ଆମ କିଛି ।।


କେକୀ ଶିକାରରେ ଆସିଥିଲା ବ୍ୟାଧ

   ଚାଲି ତ ଗଲାଣି ଏବେ ।

ବ୍ୟାଧ ଅଟେ ଶତ୍ରୁ ତାଙ୍କ ପାଇଁ ସିନା

   ଆମ ପାଇଁ ନୁହଁ କେବେ ।।


ଏହା ଶୁଣି କାକ ଛୁଆ ମନୁ ଭୟ

   ଦୂର କରି ହେଲା ଖୁସି ।

କୃତଜ୍ଞତା ଦେଲା ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତାଙ୍କୁ ସେ

  ମନୁ ଭ୍ରାନ୍ତ ଭାବ ନାଶି ।।


ନିଜକୁ ତୁଳନା ଅନ୍ୟ ସହ କରି

   ପାଉଥିଲା ଯେଉଁ ଦୁଃଖ ।

ଦୂର କରିଦେଲା ଜାଣି ଦୁର୍ବଳତା

   ରହିଛି ସଭିଙ୍କ ପାଖ ।।


ଏହି ଘଟଣାଟି ଦେଇଗଲା ଶିକ୍ଷା

   ଆମରି ମାନଙ୍କୁ ଭାଇ ।

ଦୁର୍ବଳତା ନିଜ ମାନିବାକୁ ହେବ

   ମନରେ ହରଷ ହୋଇ ।


ନିଜକୁ ଗ୍ରହଣ କରିବାକୁ ହେବ

   ମନକୁ ଦୁଃଖ ନ ଦେଇ ।।

ସମସ୍ୟା ଭିତରେ ବଞ୍ଚିବାକୁ ହେବ

   ନିଜର ସାମର୍ଥ୍ୟ ନେଇ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children