ଦେଖିଲି ଆଜି ମୋ ପ୍ରିୟକୁ ମୁହିଁ
ଦେଖିଲି ଆଜି ମୋ ପ୍ରିୟକୁ ମୁହିଁ
ବହୁଦିନ ପରେ ସାଗର କୂଳରେ
ଦେଖିଲି ଆଜି ମୋ ପ୍ରିୟକୁ ମୁହିଁ ।
ଧନ ଧନ କହି ମୋ ଆଡ଼କୁ କାହିଁ
ଧାଇଁ ଆସୁଥିଲା ବ୍ୟାକୁଳ ହୋଇ ।।
ଭାବିଲି ଆଜି ବି ତା'ର ହୃଦୟରେ
ମୋ ପାଇଁ ବଞ୍ଚିଛି ପ୍ରେମ ଟିକକ ।
ତା' ଆଡ଼କୁ ଗଲି ଅତୀତର ସ୍ମୃତି
ମନେ ମନେ ଭାବି ମୁହିଁ ଅନେକ ।।
ବିପରୀତ ଦିଗୁ ଧକ୍କା ଦେଇ ମୋତେ
ଆଗକୁ ବଢ଼ିଲା ପ୍ରିୟା ମୋହର ।
କହୁଣୀ ମାଡରେ ହେଲି ମୁଁ ଘାଇଲା
ବୁଝିପାରିଲିଣି ତା' ବ୍ୟବହାର ।।
ପଡି ଉଠି ପୁଣି ଧାଇଁ ଯାଇ ସିଏ
କୋଳେଇ ନେଲା ସେ ଏକ ଶିଶୁକୁ ।
ଭିଡ଼ ମଧ୍ୟେ ଯିଏ କଇଁ କଇଁ ହୋଇ
କାନ୍ଦି ଖୋଜୁଥିଲା ତା'ର ମାଆକୁ ।।
ଦେଖି ଏହି ଦୃଶ୍ୟ ହେଲି ମୁଁ ଚକିତ
ଘରକୁ ଫେରିଲି ବିଷାଦେ ମୁହିଁ ।
ଫେରିଲା ସମୟେ କିଣି ମୁଁ ଆଣିଲି
ବାଟରୁ ମଲମ ମୋ କ୍ଷତ ପାଇଁ ।।